mijn lichaam hielt me weer voor de gek!!!!

A

Anoniem

Guest
hey meiden,

Zo overtuigd en gelukkig ik de hele maand was dat ik zwanger was zo kl$%& voel ik me nu.
Was van de week helemaal inpaniek toen er opeens een beetje rood slijm kwam, had nog de ilusie dat het mischien innestel bloed was maar helaas, mijn lichaam heeft me deze maand weer voor de gek gehouden. ik was er echt eindelijk weer naar een lange tijd van overtuigd maar het heeft weer niet zo mogen zijn.
Ik word er echt heel deprie van want volgens de gyn is alles helemaal goed maar waarom is er dan na 13 maanden nog geen enkel spoortje van een zwangerschap??? daar moet toch een reden voor zijn??
ik zie het echt effe niet meer zitten en wil er helemaal mee stoppen. ik heb geen zin om mezelf nog langer te plagen met pijntjes en kwaaltjes en elke keer overal rekening mee te houden dat ik mischien wel zwanger kan zijn. Maar mijn man vind dat geen goed idee hij wil doorgaan hij zegt dat hij me snapt maar ik betwijfel het......
ik hou jullie op de hoogte.

natasjha

he natashja,

jemig meid wat een KUT situatie.
ik kan niet zegen dat ik weet hoe je je voelt( zit pas in ronde 2), maar ik snap het wel.

je wil zo graag, maar het lukt niet.
ik wil wel even zeggen houd de moed erin, maar denk altijd aan jezelf je moet er niet aan onder door gaan.

ik wil je heel veel sterkte wensen en deze moeilijke tijden, en suc6 met de beslissing die je neemt.

groetjes Naomie

Kop op! Laat de moed niet zakken............. Ik weet het; dit is makkelijker gezegd dan gedaan. Ik ben zelf pas in ronde 8 maar ook al erg vaak door mijn lichaam voor de gek gehouden!!

Ik  ga ervanuit dat we beide 2006 in zullen knallen met een dikke buik!!!

Hou je taai!
Groetjes en veel liefs Mees 26jr ronde 8

Ik hoop trouwens dat we met zijn allen het nieuwe jaar in kunnen zetten met een dikke buik!
Iedereen ontzettend veel succes!
x Mees

Lieve schat,

Hoewel ik je heel goed begrijp, stop niet !!!
Het zou toch ook heel erg jammer zijn van alle maanden proberen ???
Misschien kun je je gyn vragen of ze misschien ook aan insemineren doen.
Ik heb met mijn gyn afgesproken dat als ik augustus/september niet zwanger ben, ik dan met hem bel, en dat we in november als mijn man terug is, we gaan insemineren. Misschien doen ze dat bij jullie ook wel.  Ik duim voor jullie dat ze dat ook bij jullie doen.

Dikke knuffel van Biaggi

Hoi hoi..

ik had je verhaal nog niet gelezen..

meid wat erg voor je!!ik weet wat je voelt..we willen het zo graag..het is in ieder geval positief dat je wel zwanger kan worden..

ja ik vraag me ook wel is af waarom niet?maar dat kan zoveel zijn,,het verkeerde moment?ja van alles eigelijk...ik had voorheen altijd,,dat ik het te vroeg of te laat deed..ja en dan mis je net..

geef de moed niet op hoor,het gaat je lukken..je hoop is het enige wat je nog hebt,,en geloof me denk niet steeds straks lukt het niet,,,want dan lukt het juist niet,,alles wat je denkt enzo,,geven je hersenen door aan je lichaam..

geloof me het gaat je lukken!!!

knuffel maantje

Heeeee meissie, niet opgeven hoor. Misschien zijn er nog andere dingen in je leven die je ook graag wil, ga daar dan lekker mee aan de slag (ik ga bijv. op zoek naar een andere baan), maar blijf verder gewoon lekker vrijen op de tijden dat jullie zin hebben. Misschien word je dan vanzelf als je het  niet verwacht verrast.

Miep

Hai meid,

Inderdaad helemaal niet leuk en onwijs balen. Ik herken het heel erg want wij zijn inmiddels ook al weer 15 maanden bezig.
Ik heb bij de 13e maand ook tegen mijn partner gezegd dat ik er mee ging stoppen en hij vond het geen goed idee maar zei wel als ik dit wilde voor een tijdje dat hij mij zal steunen. Ik moet zeggen dat dat ineens heel veel rust gaf, ik heb toen besloten om er niet meer zoveel mee bezig te zijn, dus geen jonge gezinnen meer, geen tijd schriften lezen over kids e.d. geen internet pagina's, geen ovulatie testen en niet meer temperaturen en de alcohol gewoon weer nuttigen zo op zijn tijd. Gewoon weer doen als dat ik deed voor de tijd dat we zwanger wilde worden en ik moet zeggen dat dat mij heel goed heeft geholpen. Dus eigenlijk hoe moeilijk het ook is je zinnen op andere dingen zetten.

Nu dat ik alweer in de 15e maand zit begint de spanning weer langzaam aan terug te komen en zit ik toch weer dagen af te tellen tot mijn nod, en ga weer dingen voelen.
Maar goed blijf proberen er niet te veel mee bezig te zijn en hopen dat het wel goed gaat komen.

Ik hoop dat ik je een beetje heb kunnen helpen.

groetjes Saskia31

Terug
Bovenaan