Mijn lichaam houdt me voor de gek!!!

Dag meiden,

Ik ben niet zo actief op dit forum, maar lees wel regelmatig jullie berichten. Ik probeer al 15 maanden zwanger te worden en heb in januari na 5 en een halve week een miskraam gehad. Een aantal weken geleden zijn we voor de eerste keer bij de fertiliteitsarts geweest, omdat er na die ene keer niets meer gebeurde. Nu willen ze bij mij bloed gaan prikken en follikelmetingen met de echo gaan doen. We zitten ook nog te wachten op de uitslag van het zaadonderzoek van mijn vriend.

Nu zit ik dus te wachten om ongesteld te worden, want dan gaan de onderzoeken beginnen. Maar na ruim 5 weken ben ik nog steeds niet ongesteld, terwijl het normáal om de 4 weken zo is. Ook heb ik pijnlijke borsten en dacht misselijk te zijn. Zojuist heb ik een test gedaan en....helemaal niks! Ik ben NIET zwanger! Ik word echt helemaal gek van mijn lijf. Waarom houdt het me zo voor de gek? Als ik niet zwanger ben, laat me dan gewoon ongesteld worden. Maar dat gebeurt ook niet. Ik zit nu over alles te balen. Ik ben niet zwanger, ik moet met van die klote onderzoeken beginnen, iedereen om heen wordt maar zwanger. Waarom duurt het allemaal zo lang. Ik heb er even helemaal genoeg van. Ik heb ook niet te vroeg getest, want ik ben al een week over tijd.

Sorry voor mijn gezeur, maar ik heb het even gehad. Waarschijnlijk word ik morgen gewoon ongesteld.....liefs Poek

Hoi Poek,

Vervelend allemaal zeg! Kan me voorstellen dat je gek wordt van je eigen lijf en al mensen om je heen. Idd het lijkt alsof de hele wereld zwanger wordt, behalve jij. En soms trek je dat gewoon even niet!
Wellicht houd je zelf je ongi wat op i.v.m. spanning. Raar, maar dat blijkt wel echt te kunnen.....

Heel veel succes met alle onderzoeken en uitslagen en hopelijk gebeurt er snel een mooi wonder bij jullie!

Liefs,

Ginger
In de run voor de derde IUI m.b.v.
Clomid en Pregnyl

komt me bekend voor

ik heb nu voor de derde keer IUI gehad met gonal f.
en mag zaterdag een test doen wachten duurt dan lang.
voel me al een weekje elke keer na het eten en vooral dan s'avonds misselijk overgeven niet veel en beroerd gewoon. gisteren ook weer heel erg. en vandaag beetje.
pijnlijke tepels.
ook affentoe bij afvegen na plassen beetje slijm. maak me zelf helemaal gek. bij de eerste zwangerschap heb ik dit gehad. en de tweede ook maar hellaas miskraam.
 Kan me dus voor stellen hoe je je voelt.

voor nog even afwachten tot zaterdag.
jij ook nog succes .

groetjes jenny

hoi

mijn lichaam heeft me dus echt voor de gek gehouden . Ben ongesteld geworden.
ik baal hier echt van. we gaan dus voor poging 4 van iui.

groetjes Jenny

Dag Jenny, balen zeg dat je nu ongesteld bent geworden! Ik weet precies hoe je je voelt. Je hebt door alle signalen van je lichaam het gevoel zwanger te zijn, maar van de andere kant durf je het niet te hopen. Bang voor weer een teleurstelling. Maar ja, je weet maar nooit....En als je dan echt ongesteld wordt, komt het weer hard aan. Veel sterkte! Mag ik vragen wat bij jullie de reden is van de IUI? Ligt het aan het zaad van je partner? Heb vandaag een baaldag. We hebben 4 weken moeten wachten (eigenlijk 3 nadat we het hadden ingeleverd) op de uitslag van het zaadonderzoek. Vandaag hoor ik dat we het verkeerde potje hebben gekregen (zacht plastic ipv hard plastic), dus konden ze het niet onderzoeken. Dat hoor ik nu pas! Moet het weer opnieuw. Volgende week kan het pas weer ingeleverd worden en dan weer wachten, wachten, wachten. Mijn ongesteldheid wil ook niet echt doorzetten, dus daar zit ik ook al op te wachten, wachten, wachten, want dan kan de follikelmeting beginnen. Jij ook veel sterkte met wachten op de volgende ronde! liefs Anouk

Terug
Bovenaan