Mijn lichaam verandert weer.......

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

het schiet bij mij al aardig op. Ben vandaag 35w en 3d zwanger.
Zo 3 dagen geleden begon ik weer veranderingen mereken bij mij zelf.
Mijn borste begonen weer groeien, mijn buik is ook weer zo anders en blijv bijna hele dag hard en ik heb heel veel last van voorween. Ik begint nu ook behoorlijk vocht vashouden in mijn voeten en in mijn handen. Mijn vingers doen het zeer de meeste s'ochtends maar  ik blijf wel de  hele dag raar gevoel in mijn vingers.Ik heb ook veel hardklopingen zo rare gevoel is het en ik heb dat ook als ik gewoon rustig op de bank zit.Ik heb ook veel speerpijn, voel net zo als of ik gisteren een maraton gelopen.

Ik vraag me zo af als de bevalling nu echt dichter bij komt of hoor het gewoon bij de laatste loodjes van zwangerschap. Het is mijn 2de kindje, maar bij mijn dochter ben ik nu al bevallen.

Hebben jullie nocht tips tegen somige kwaaltjes?
Ben ik nu de enige of hebben jullie het ook nu de bevalling dichterbij komt?

Ik hoor het graag

Boontje

hi hoi
ja herken er veel in hoor.ook mijn vingers zijn dik,en m,n borsten zijn gevoelig.
ook verlies ik al druppels melk.
gelukkig heb ik nu niet zoveel last van voorween,dat had ik bij de anderen wel.
heb wel heel erg last van nesteldrang,alles moet schoon en netjes.
mijn dochter wordt 1november 11jaar dus daar wil ik ook graag alles voor in huis hebben.
stel je voor dat ik iets eerder beval,dan heb ik helemaal geen kadootjes vor haar.
echte tips heb ik niet het zijn gewoon de laaste loodjes.
liefs sil

hoi

ja heb er ook een beetje last van vooral men polsen en vingers snachts en met een stijve nek wakker worden bah. maar verder valt het hier wel mee.

is voor mij de eerste pas dus helaas geen vergelijkings matriaal hahahhah.

ja verlies ook wat melk en vocht.

nou meiden doei doei lucy

Hoihoi,

Alles wat je neerzet is ook hier van toepassing, vandaar dak ook de hele tijd denk dat het zo kan gebeuren...naief misschien, maar zo voelt het...
Volgens de 1ste berekeningen waren we even ver...maar na een groeiecho
blijk ik vandaag al 37wkn te zijn..
Echt tips heb ik ook niet...Ja enkel hopen dat we zo snel mogelijk kunnen bevallen...
Kmoet dinsdag weer voor controle, ben weer erg benieuwd....

Successss

Groetjes Jo

Jeetje, Jo, dat lijkt mij ook wat!
Wanneer ben je nu uitgerekend dan? En was het niet schrikken??

En boontje, wij zijn even ver en herken je verhaal 100%
Dit zijn echt de laatste loodjes van de zwangerschap!
Vocht, weinig ruimte in de buik waar door benauwdheid kan ontstaan, snel moe/ uitgeput. Noem maar op. Het meest irritante vind ik nog dat je eigenlijk tijdenlijk een beetje gehandicapt bent.
Zo mag ik graag wandelen en winkelen, maar al heel snel uitgeput.
De nachten zijn ook niet meer wat het geweest zijn en het wachten is begonnen.

Wel fijn dat je kindje nog even zit waar hij/ zij moet zitten, toch?

Groetjes!

Ja hoor, dat zijn echt de laatst loodjes, mijn lichaam voelt echt anders, maar mijn psyche ook. Ik heb tot 33 wkn een vrij makkelijke zwangeschap gehad, maar nu vanaf 35 wkn heb ik het wel gehad. Erg moe, steeds wat misselijk, maar ook snel van slag.  Alles voelt een beetje alsof ik ongesteld moet worden ofzo.
Maar ach, ik slaap nog behoorlijk 's nachts, moet 1x naar de wc, da's wel helemaal beneden en niet in de gang, maar in de bijkeuken, 'k moet het hele huis door. Lekker koud nu! Maar dat hoort erbij.
De baby heeft het nog prima naar z'n/haar zin, en daar gaat het om tenslotte. Ik zou het niet erg vinden als ik over een week of 2 ga bevallen, dan ben ik ruim 37 wkn.
Allemaal succes met de laatste loodjes!

Francien

oh ja en laat ik de hangborsten en strae vooral niet vergeten!

was gisteren echt in een klote bui, voel me vandaag nog niet echt beter!

man lief die gezellig het hele weekend op stap is overal met vrienden naar toe en ik lekker met mijn hang alles en strae (getelend voor het leven) thuis zitten.
geeft niets natuurlijk, maar erg vrolijk werd ik er niet van!

bah, op zulke momenten wens ik echt dat het allemaal snel voor bij is!

maar nu ik de beeb weer ff lekker veel voel, is alles weer ok (bijna)

zag trouwens op bnn een bevalling gisteren, nou daar werd ik niet echt vrolijk van zeg maar, ieuw!

Groetjes

quote: Gabrielle26 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-10-2007 08:14:04'));

Jeetje, Jo, dat lijkt mij ook wat!
Wanneer ben je nu uitgerekend dan? En was het niet schrikken??

Hey!

Ja was zeker schrikken! Was net als jullie 1nov uitgerekend, nu is dat 20 okt al...
Op zich wel een fijne gedachte dat het nu eerder komt en ik uit mn "lijden"haha verlos ben!
Trouwens hier ook striaes tot en met! ieeeee
En jaaaa die bevalling!! Ook gezien gister, ik stond te rillen en te janken! haha
en manlief: euhh moet ik hem afzetten of gaat het nog wel? haha....
hellupppp...

Groetjessss

Terug
Bovenaan