mijn lichaam wil niet duidelijk zijn :-)

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Morgen m'n NOD en ga het weer spannend vinden hoor!
Van mijn lichaam moet ik de voorspelling niet hebben deze maand...
afgelopen weekend had ik onderin  m'n buik steken die ik ook had toen ik zwanger was van m'n zoon, dus zou het???
Maar gisteravond daalde m'n stemming behoorlijk (zeg maar gerust chagerijnig) en dat betekent vaak toch wel een naderende ongestelheid.....
En vanmorgen had ik ineens zin in, jawel: sex. Dat heb ik dus nooit als ik ongesteld moet worden!

Als laatste optie hebben we natuurlijk nog dat het net zo gaat lopen als vorige ronde....dat het weer 8 weken duurt voordat ik ongesteld wordt, maar dat hoop ik toch helemaal niet zeg!

Kortom: moet nog even geduld hebben .

Groetjes,
Marije

Hoi Marije,

Het is echt om gek van te worden!! Ik herken het hele probleem, ik was van mijn zoon ook in een keer zwanger. En nu duurt het dus ietsje langer en dat probleem ken ik dus niet van de vorige keer. In de eerste ronde zwanger raken was toen echt effe slikken, maar dit wachten op je lichaam  is ook niet leuk.
Ik had vorige maand allerlei klachten die ik toen ik zwanger raakte  ook had, zere borsten, vergeetachtig, twijfelachtigheid. Maar ik werd dus wel ongesteld.
Vooral het niet weten wanneer je nu eindelijk ongesteld moet worden, daar word je juist zo gek van!
Je haalt je van alles in je hoofd en alle gewone maandelijkse klachten lijken nu ineens op zwangerschapsklachten.
Ik ben nu dus maar gaan temperaturen om te kijken of ik nu dus echt een cyclus heb van 35 dagen of dat het rare lichaam deze ronde weer iets anders gaat doen.

Ik hoop dat je gevoel juist is en dat je weer zwanger bent!!

Groetjes, il

Hoi Marije

Ik blijf voor je duimen hoor, en dat rare humeur, mijn man weet er op dit moment alles van dus?????

Ik hoop het voor jullie

Liefs Doortje

Hoi Doortje,

Leuk dat je ook hier nog leest en reageert!
Inmiddels begin ik ook krampen/ krampjes te krijgen en denk ik toch ongesteld  ga worden....zou behoorlijk balen, maar het enige 'voordeel' zou zijn dat m'n lichaam nu toch weer naar 35 dagen lijkt te gaan...

Wachten het eerst nog maar af (iets anders zit er niet op) en ik hoop toch dat ik komend weekend een positieve test zal hebben en gezellig mee kan naar het januari-forum!

Groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan