Mijn lieve kleine Fay weer in het ziekenhuis!

Ons kleine Faytje is weer in het ziekenhuis. Het ging de afgelopen 2 dagen niet zo goed helaas. Ze mocht sowieso nog niet naar buiten maar moesten gisteren naar het consultatiebureau toe voor haar te wegen en toen we thuis waren had ze na 3 uur een temperatuur van 36,1 dus veel te laag. Toen schoot hij in 1x weer omhoog en weer 1 graad minder. Daarbij is ze constant vele hoeveelheden aan het spugen. En 6 uur aan 1 stuk aan het krijsen LEES: KRIJSEN En mama slaapt dan maar 2 uurtjes en papa is weer aan het werk. Ik ben een beetje helemaal op na 3 van die nachten. Ze gaan het nu in de gaten houden op de kinderafdeling sowieso het spugen hoeveelheid en kracht en een urineonderzoek en morgen een echo. Misschien heeft ze een infectie of een verkoudheid maar waarschijnlijk of tenminste hopenlijk lag het er gewoon aan dat we naar buiten moesten. Toch was ze wel goed gegroeid voor haar doen nog steeds erg klein en een laag gewicht maar voor haar doen wel oke. Wel rot om je kind daar achter te laten, voor de eerste keer is ze zo ver weg, weg bij haar mama en ze is nog zo klein en maar 2 1/2 week oud pff. Ach ze is in goede handen. Ik mocht blijven slapen als ik wilde maar dan heb ik nog geen rust en slaat mijn frustratie alleen nog maar meer toe. Dus dan maar alleen naar huis dat leek hun ook het beste aangezien ik me ook nog steeds beroerd voel beetje hoesten enzo en dan met slaapgebrek erbij gaat dat niet helemaal goed. Nou hopenlijk kan ik een beetje slapen wel grappig als ze er is kan ik niet slapen maar als ze er niet is waarschijnlijk ook niet. Ach we gaan het wel proberen! Welterusten allemaal. Hopenlijk kan ze morgen lekker mee naar huis.
 
Jeetje meid wat heftig. Heb er vertrouwen in dat het goed komt!
Maar komt het consultatie bureau de eerste keer niet bij je thuis dan? hier komen ze morgen bij mij thuis langs zodat ik nog niet naar buiten hoef. Dat is bij dit consultatie bureau standaard de eerste keer.
Maar goed ook want ik kan nog niet zo ver lopen mn ijzer is nog te laag door bloedverlies.

Maar hoop dat je zelf ook beetje tot rust kan komen.
Sterkte!!
 
ach meis het komt vast allemaal goed is wel eve schrikken pff . Neem anders een huurweegschaal voor thuis als je niet vertrouwt .

Sterkte de komende tijd !
 
Hè wat vervelend! Ook al is ze in goede handen, het is nooit leuk om je kindje daar achter te laten.

Ik hoop ook dat ze snel weten wat er is, zodat ze lekker weer mee naar huis kan!

Succes met alles!
 
Vervelend hoor...het is echt niet leuk om je kleine ukkie in zo´n groot ziekenhuis achter moet laten. Hopenlijk weten ze snel wat er aan de hand is en kan ze snel weer mee naar huis. Suc6 met alles!
 
Hey meis

Wat vervelend je meisje weer in het ziekenhuis:-( Kan me heel goed voorstellen dat je bekaf bent met zulke nachten. Ons meisje heeft veel darmkrampjes en slaapt ook niet goed.
Hoe moeilijk ook, goed dat je ook aan jezelf denkt en naar huis bent gegaan. Aan een uitgeruste moeder heeft je meisje veel meer.
Wel vreemd dat je al zo vroeg naar buiten met haar moest. Hier komt het consultatiebureau aankomende dinsdag langs.. Dan is mijn meisje bijna 3 weken..
Nu ben ik na een week al lekker buiten met haar gaan wandelen maar goed bij ons kon dat.
Ik hoop dat het al wat beter gaat met je meisje en je al wat wijzer bent geworden over wat er aan de hand is..
 
Terug
Bovenaan