Mijn lieve labrador

Vreselijk....Kris is allergisch voor Blaou. Met veel pijn in me hart ben ik nu op zoek naar een goed tehuis voor mijn lieve labrador. Maar je kind gaat natuurlijk boven alles. Loop heel de morgen al te huilen. Het is zo'n verschrikkelijk lief beest. En hij kan er tenslotte niks aan doen. Hij loopt me ook zo zielig aan te kijken, alsof ie weet wat er gaat gebeuren.
Ik hoop maar dat ie snel bij een lief gezin terecht kan, en die goed voor hem zijn...
snik snik Ellen

o, wat vervelend zeg......
Dat zal inderdaad erg moeilijk zijn, je hond kan er tenslotte niks aan doen.
Zoek inderdaad maar een heel lief gezin voor hem.

Sterkte !!

Groetjes Marina.

Hoi Ellen,

hoe weet je dan dat hij allergisch is? Want volgens mij is het zo dat kinderen onder de 4 jaar niet goed te testen zijn op allegieën, de testen zijn in ieder geval niet betrouwbaar. Mijn jongste zusje heeft ook 2 labradors en haar 2 kinderen waren altijd verkouden en piepten met ademhalen, maar testen was nog niet mogelijk omdat ze te klein waren. Inmiddels gaat dat goed, omdat bij beide de keel- en neusamadelen zijn verwijderd. Maar volgens mij kan er dus nooit met zekerheid gezegd worden dat het aan een huisdier ligt.

Groetjes,
Josie

Ook mijn zoontje Dean van10 weken reageert ergens overgevoelig voor  ik heb hier antihistamine druppels voor gekregen de FENTANIL.Dit middel is alleen verkrijgbaar bij de huisarts ik zou er zeker naar vragen.Aangezien ik zelf veel allergieen heb  was ik bang dat ik dit door zou geven aan mijn zoon.Het klopt inderdaad dat je bij zulke jonge kinderen de oorzaak van een allergie nog niet kunt achterhalen.

groetjes Chantal

Terug
Bovenaan