Mijn lijf houdt mij voor de gek! NOD werd OD ?

<p>Gisteravond ik na het zien van de Rode duivels uit pure frustratie een fles wijn opengetrokken. Ik met mijn 33 jaar, ga ronde 8 in.. Cheers!</p><p>Nog nooit eerder had ik een ovulatietest gebruikt en maakte zelfs van deze smiley op de clearblue ovulatietest een foto met een nog grotere smiley op mijn gezicht. En daarna was het "vuurwerk tussen de lakens..."</p><p>De volgende ochtend had ik, hoe gek ook, een soort van menstruatiepijn. Het ene krampje na de andere... Was dit mij  eisprong of bevruchting?</p><p>Ik beloofde mezelf deze ronde niet gek te maken. En leefde zoals iedere niet zwangere dat deed met een tikkeltje gezond verstand van een mogelijk zwangere vrouw. Aan de foliumzuur ben ik al 8 maanden.. </p><p>De dagen die erop volgende,kreeg ik zoals bijna iedere maand weer nieuwe klachtjes en schreef mezelf zelfs hier in. De pukkeltjes, (vr)eetbuien, afscheiding, hoofdpijn, zere borsten en rugpijn voelden deze keer toch echt anders... Ik was weer behoorlijk ver heen en Google was mijn grootste vriend.. "zwangerschapssymptomen" </p><p>De NOD werd een OD.. Zelfs op deze OD, was de gekte nog niet uit mijn hoofd want zelfs aan het begin van een zwangerschap kon men bloed verliezen, toch? </p><p>Een stemmetje in de verte roept mijn naam, langzaam ben opgestaan van het wachtbankje om weer in de carrousel van de cyclus te stappen... Daar gaan we weer.</p><p>Alle gedachtes ga ik verbannen, en geef mezelf voor de zoveelste keer cadeau er maar niet meer mee bezig te gaan... en ieder symptoompje eigenhandig overboord ga gooien dus volledig ga (proberen) te negeren.. </p><p>De drogist werd overigens steeds rijker en ik steeds "armer".. </p><p>en</p><p>het deze ronde nog beter ga aanpakken... ;-) </p><p>Groetjes van Floor</p>
 
Wat verschrikkelijk herkenbaar!
ik, 30 net getrouwd, willen een eerste.. nu een half jaar bezig. Totaal niet lang en mag niet klagen maar als de wens zo groot is kan het niet snel genoeg gaan. Afgelopen maand helemaal erg. Misselijk, metaalsmaak, hoofdpijn, buikkrampjes. Vreselijk! Alles Googlen, over elke scheet die dwars zit denk je ja dit is het. Ik moet er echt mee stoppen haha.
Gister ongesteld moeten worden maar nee hoor. Laatste 2 maanden me cyclus ook nog is van slag.. 35 dagen en nu? Mezelf voorgenomen niks meer te googlen, rustig te blijven en het uit me hoofd te zetten, moet lukken toch?! Wilde al bijna weer tabletten of iets halen om eerder zwanger te worden, maar natuur laat zich niet dwingen, geduld is een schone zaak!
Heel erg veel succes met jezelf niet gek maken haha ik weet precies hoe je je voelt en hoop datbhet snel mag lukken! ?
 
Heel herkenbaar helaas. Ik word er ook gek van! En kan je frustratie helemaal begrijpen.Ik ben inmiddels een jaar bezig. Ik werd zo gek van mezelf en mijn lichaam dat ik het probeerde los te laten. Natuurlijk tot iedere maand het moment van de waarheid kwam.
Deze keer kon ik het iets meer loslaten. Want na een jaar mag je naar de huisarts. Dus met een instelling van 'het maakt niet uit want hoe dan ook gaat er iets gebeuren' ben ik de ronde ingegaan.
En toen heeft mijn lichaam een hele wrede streek uitgehaald. Zes dagen ben ik overtijd geweest! Met allerlei zwangerschapssymptomen vanaf één week voor de NOD. Toen alsnog een bloeding die erg lijkt op ongesteldheid, maar toch anders is. Ook de bloeding duurde vijf dagen zoals normaal bij mij ook het geval is. Nu is het over, maar heb ik nog steeds dezelfde symptomen als voor de bloeding. Dus, ben ik zwanger of niet of is het een vroege miskraam geweest?

Ik ga aanstaande maandag naar de huisarts, maar heb sterk de neiging om morgenochtend toch een test te doen. Hoewel ik tegelijkertijd ook denk dat ik niet zwanger ben. Heel irritant!Het loslaten is dus allemaal niet zo makkelijk als het lijkt. Ik hoop dat het ons allebei een beetje gaat lukken en dat ons lichaam ons niet meer zo voor de gek houdt!
 
Wat leuk geschreven! en zoooo herkenbaar! Hier ronde 3 na een miskraam en ook 33. Succes allemaal, hopelijk snel een succesvolle ronde :) 
 
Terug
Bovenaan