Mijn lijf neemt me in de MALING!

A

Anoniem

Guest

Nou met al "die kwaaltjes" die ik de afgelopen week voelde, had ik toch écht het vermoeden dat ik zwanger was. Vandaag (4 dagen over tijd) ben ik dus toch nog ongi geworden.
Ik had gisteren al zo'n vaag vermoeden omdat ik last kreeg van mijn onderrug (meestal met mijn menstruatie) en ook was mijn temperatuur gisteren 0,5 graden lager........ en vandaag trouwens weer 0,4 graden hoger...........???
Mijn lijf neemt me in de maling. Maar dat hebben al meer meiden mee gemaakt, las ik op dit forum.
Nou, op naar de (eigenlijk nog maar net) 3e ronde........... wanneer mijn NOD nu is weet ik nog niet. Mijn cyclus was nu immer 4 dagen langer......

Ik hou jullie op de hoogte,

groetjes,

SUUS (35)

hi Suus,

balen zeg, dat je toch ongesteld bent geworden! ik ken dat maar al te goed, denken dat je wel eens zwanger zou kunnen zijn, en t dan toch niet blijken te zijn...
ik voelde ook van alles: kreeg pukkeltjes, vet haar, buikpijn, rugpijn, gezwollen tepels, jeukende borsten enz enz

maar na een jaar toch niets, nog steeds niet...laat je niet misleiden en probeer rustig je "tijd uit te zitten"!

succes, liefs Bebe

Ha Bebe,
wat jammer zeg!
En niet te geloven he, dat wij vrouwen ons zelf zo in de maling kunnen nemen!
Ik denk ook steeds dat ik mijn lichaam wel ken...
Maar een nieuwe ronde met nieuwe kansen. Succes,
Groetjes en we duimen voor je.
J

Hoi Suus,

Ik voel met je mee!
Oef ik heb vandaag precies hetzelfde. Drie dagen overtijd (voor het eerst! altijd netjes ongesteld geweest bijna op het uur af) allerlei 'nieuwe onbekende kwaaltjes' en dan nu toch vandaag ongesteld.

Sterkte ermee!

Groetjes

Terug
Bovenaan