mijn mama had een verassing van voor mij zo lief

omdat we een korte vakantie hadden heeft papa en mama wat voor mij gekocht toen ik bij opa en oma had geslapen en ik kwam weer thuis toen vond ik dit.

een heel kleinbabypoesje

en ze heet pebbles

en zi ging in mijn kinderwagen zitten hahaha
\
en ikke moest natuurlijk even met haar spelen

nog meer spelen

en tot slot nog even knuffelen

ik vond de verassing van papa en mama heel erg leuk

dikke kus van naomi

Ooooo, wat gaaf.... Ik heb 15 jaar een kater gehad en die is ruim 1,5 jaar geleden overleden. Omdat Siebe de afgelopen winter aan de puffers zat, durfde ik nog niet aan een 'nieuwe' poes te beginnen, maar het begint me nu toch wel erg te kriebelen.....Ik vond het altijd zo leuk een beest in huis, maar aan de andere kant merk ik nu dat het toch wel erg veel verschil maakt in het huishouden en wil ik sowieso afwachten hoe Siebe deze winter door komt....dus ik twijfel nog te veel.... Wie weet voor de toekomst...

Veel plezier met je nieuwe vriendje en ben er maar heel lief voor!! Het is wel een scheetje hoor!

Groetjes Fonske

Aaaah, wat schattig!! Ik kan hier niet naar kijken zonder zelf de kriebels te krijgen... Ik heb al twee poezenbeesten, maar de oudste is al op leeftijd. Wie weet als ze er niet meer is, een kitten als speelkameraadje voor de andere poes (en voor de meiden natuurlijk...).

Groetjes,
Myrna, mv Isis en Nika

wat lief zeg...
zelf hadden we 2 poezen, in de tijd dat ik in het ziekenhuis lag mbt de keizersnee van Janneke ( ruim 2 weken terug) is echter 1 poes spoorloos verdwenen. ze was al op leeftijd en is dus weg opeens. dit is wel even een domper, bij thuiskomst zat de andere poes heel zielig te janken en in de dagen erna drong het ons door wat de oorzaak was...Noiska was weg opeens. we hebben nog gezocht en gebeld met de politie en gemeente of er een poes was gevonden maar helaas...
niet denken dat ik een slechte verzorger ben omdat we het pas na een paar dagen opmerkte maar bij de geboorte van Daniëlle zijn ze ook even weg geweest omdat ze boos waren dat er een kleine was geboren en ze de aandacht moesten delen met dit kleine wezentje...ook het feit dat je ind e kraamtijd zit is een oorzaak dat we het pas een paar dagen later opmerkte....
maar het blijft leuk om die kleine kittens te zien, toch zal er bij ons geen bij komen, Bengel (de andere poes) blijft alleen, ik heb er nu gewoon niet de tijd voor die ik ze wil geven en dan kan ik altijd eventueel in de toekomst een nieuwe kat pakken..

Groetjes Veronique

Terug
Bovenaan