mijn mama wordt nu snachts wakker en ik......

Ha ha ,   mijn mama nu   snachts wakker,  maar ik  slaap lekker nu snachts!!!
Mama snapt er niks van, heb gewoon slaap nodig!!!
Ja dus mama lekker slapen en niet meer wakker worden, ben al zo groot dat ik doorslaap!!!

Groetjes Jessica

Ik ben nog steeds een paar keer per nacht wakker. Heerlijk...ff huilen en dan hup bij mama in bed...en als ze me weer terug legt...hetzelfde verhaal...Bij mama en papa is het toch veeeeelll gezelliger als op mijn eigen kamertje.
Merk wel dat ik steeds meer op die ongezellig kamer lig..vroeger legde ze me nog wel eens in het wiegje naast mama;s bed, maar daar lig ik ook niet zoveel meer in. Zou het kunnen omdat ik mama altijd wakker houdt ;s nachts.hihi

nou groetjes
Jordy

Oooooooooooooh, slapen jullie helemaal alleen op een eigen kamertje dan?

Ik slaap nu inmiddels in mijn ledikant pal naast mamma. Ze heeft mijn bedje naast haar bed gezet. De wieg is te klein geworden, maar dit vind ik ook wel gezellig hoor.
Mamma wil perse alles van mij horen en zien. Dat heeft ze met mijn grote zus ook zo gedaan totdat die 1 jaar werd toen kreeg ze pas een eigen kamertje.
Zijn jullie al zo stoer dat jullie op een eigen kamertje durven slapen? Ik niet hoor, ik moet nog altijd huilen als ik wakker wordt.

groetjes danny

hoi
He das fijn voor je mama dat ze langer kan slapen, moet ze het wel doen!
En Danny ik slaap ook op mijn eigen kamertje en als ik wakker word ga ik altijd tegen mijn knuffeltje alles vertellen wat ik gedroomd heb, en dan is het nog zo gezellig, dat ik de tijd vergeten ben en mama mij alweer uit bed komt halen smorgens en dan is het al half 10. Lekker laat he, en s avonds ga ik ook al om half 9 ongeveer slapen. Daarom noemt mama mij een slaapkop, maar dat vind ik wel leuk dan ga ik daar weer om lachen en dat vind mama ook leuk dat ik zoveel lach.

groetjes Renske

Lekker he, Jessica, eindelijk een goede nachtrust! Dom dat mama je goede voorbeeld niet volgt...
En Danny, knap van jouw mama dat ze toch kan slapen! Ik moest na 2 weekjes al naar mijn eigen kamertje omdat mama zei dat ze niet kon slapen van al mijn lawaai... Nou ja! Nu vraag ik je. Maar het is wel stoer, hoor, een eigen kamer! Die van mij is zelfs groter dan die van papa en mama! Zo zie je maar wie het belangrijkste is hier ...

Slaap ze allemaal!

Groetjes, Christian
(5 maanden)

Terug
Bovenaan