mijn man en ik

hallo zwangere vrouwen ik ben nu ongeveer 1 maand en een paar dagen zwanger mijn man weet het. ik weet niet goed hoe ik dit moet brengen hij mist mij een beetje in( bed ) wat kan ik hieraan doen ik wil graag weten wat wel en niet kan ik hou wel van hem maar ik weet ook dat het nog onstabiel is de eerste drie maanden dus daarom vraag ik dit mijn man heeft er wel de begrip voor dat het niet kan maar soms is het of je gewoon ook wilt en je kunt het dan niet laten ik hoop datv er iemand iets meer over kan zeggen wat kan en niet dankjewel
 
Heb je geen zin dan?? Want vrijen is TOTAAL niet schadelijk als je zwanger bent hoor!! Dat is wel echt een bakerpraatje geloof me en als je toch twijfelt, bel dan naar je huisarts of VK die zal dat zeker bevestigen! Voorizchtig is 1 ding maar niet te snel paniekeren hoor!!! Vrij maar rustig met je ventje, alles kan op een normale manier verder gaan maar de zin moet er zijn hé!!!!
 
Zolang je zelf zin hebt in sex kan het helemaal geen kwaad. Ik moet zeggen dat wij het de eerste keer ook wel een beetje een eng idee vonden maar het gaat best
 
Er zijn toch meer manieren om sex te hebben dan door middel van penetratie als je dat eng vind? Gebruik je fantasie zou ik zeggen bevredig de verlangens van je man (en die van jezelf) op een andere manier dan met de missionarisstand. Ik begrijp het probleem eigenlijk nooit zo. Het is 2004 en nog steeds lees ik om de haverklap over vrouwen die niet willen neuken. Alsof dat moet of zo. Huur een spannende film, neem een fles massage olie mee en maak er een feestje van, compleet met je zwangere buik!
 
Je kindje zit heel erg goed beschermt in je baarmoeder met vruchtwater. Je hoeft echt niet bang zijn dat gemeenschap het kindje beschadigt of een miskraam opwekt. (Het kan wel zijn dat je een harde buik krijgt en dat kan (hoeft niet) vervelend voelen, maar ook dat is niet schadelijk.)
De enige reden om geen gemeenschap te hebben is omdat je niet lekker bent van de zw.kwaaltjes en/of geen zin hebt (of je partner).
 
Wij zijn gewoon doorgegaan hoor. En toen de dikke buik in de weg kwam te zitten (nu 34 weken) hebben we gewoon gezocht naar andere standjes en mogelijkheden om het elkaar naar de zin te maken. Mijn zin in sex is in de loop van de zwangerschap zelfs toegenomen. En je moet maar zo denken: Mama LOL, baby ook LOL.
Groetjes
en geniet ervan
 
je kan gewoon vrijen. het is juist goed om een orgastme te krijgen!! echtwaar.
maar als je echt geen zin hebt dan moet je man dat maar accepteren., voor sex moet je met z'n tweeen zin hebben. en als je niet echt gepenetreerd wilt worden, dan zijn er toch genoeg andere manieren om elkaar te verwennen. oraal bijvoorbeeld.
veel succes en geniet ervan.
liefs van sandy
 
Ik begrijp echt niets van je berichtje. Wat is nou onstabiel, je relatie of het kindje? Gebruik eens punten en kommas dat is iets makkelijker voor je lezers,

groetjes Eva
 
Terug
Bovenaan