mijn man en zijn collega's zijn verkocht aan een ander bedrijf!

Ja, jullie lezen het goed!
Mijn man is vrachtwagenchauffeur en sinds de zomervakantie rommelt het enorm op zijn werk (ik laat me niet uit over de naam van het bedrijf, maar het is geen transportbedrijf); de overuren moesten eraf en meneer de baas wilde een 4 daagse werkweek invoeren. Hier waren de chauffeurs het natuurlijk niet mee eens, want chauffeurs moeten het net van de overuren hebben. Maar goed, we wachtten rustig af, totdat ze het echt door leken te gaan zetten. Toen is mijn man een sol.brief gaan schrijven naar een transportbedrijf. Hij durfde hem echter niet te versturen omdat hij trouw wilde blijven aan zijn huidige werkgever.
Maar vorige week kwam ie thuis met het bericht dat hij via via gehoord had dat ze verkocht zouden worden en maandag is dit bericht bevestigd. Per 15-03 as. treden mijn man en zijn collega's in dienst van dat transportbedrijf en weet je wat het toeval nu wil? het is het transportbedrijf waar hij wilde solliciteren.

Hij baalt aan de ene kant als een stekker omdat hij nu weggaat bij het bedrijf waar hij zo trouw aan was, maar aan de andere kant.....wij gaan er een stap op vooruit!

Er is 1 maar; de hoge heren moeten nog tekenen...dus we wachten toch nog maar even rustig af, maar het schijnt in kannen en kruiken te zijn!

groetjes miranda

al heel voorzichtig gefeliciteerd! Wel grappig dat het hetzelfde bedrijf is als waar hij wilde solliciteren.
Ik duim voor jullie dat alles door gaat.

groetjes Tamar

gefeliciteerd en gelukkig maar dat hij naar een ander bedrijf kan dan dat hij thuis komt te zitten
pfff hier is alles met de oude werkgever nu rond
nog te vroeg voor een ww aanvraag dus nog 1 maandje werken en maar verder solliciteren.
helaas is er bah weinig hier .

maar goed we komen er wel
fijn dat het voor jullie zo goed uitpakt

groetjes moekje

Hoi Miran,

Jeetje, das wel ff schrikken in de 1e instantie dan? Maar gelukkig gaan jullie hier op vooruit, das t allerbelanrijkste hé?

Succes met de overstap.. Hoop dat dat wel allemaal goed gaat verlopen.

Liefs Deb.

Terug
Bovenaan