<p>hallo, sinds kort schrijf ik hier op het forum in de categorieën zwanger worden, heel leuk!</p><p>echter ben ik al een tijdje op zoek naar een manier om wat andere dingen van me af te schrijven en bedacht ik zojuist dat ik dat hier ook wel bespreekbaar kan maken.</p><p>Mijn vriend en ik zijn al heel wat jaartjes samen. Om het weekend wonen zijn kinderen ook bij ons. De band met zijn ex is prima en de kinderen hebben ook respect voor mij. Toen ik ze leerde kennen waren ze nog jong, 5 en 7 maar inmiddels zijn het pubers. Over het algemeen gaat het best goed, maar ik kan zeggen dat ik het er soms heel erg moeilijk mee heb. Vandaag is zo’n dag dat het huilen me nader staat dan het lachen. </p><p>Omdat mama best een eindje hier vandaan woont hebben ze hier geen vriendjes. Wij zijn ook pas verhuisd naar een nieuwe stad. Ze nemen niet de moeite om naar buiten te gaan en zijn weinig actief. Ik stoor me daar zooo ontzettend aan dat het voor mij vaak vervelender is dan voor hen. Dan probeer ik ze de hele dag te vermaken, maar ze willen niets wat ik voorstel en komen ook niet met ideeen. Iedereen wordt er chagrijnig van, maar blijft erin hangen en ik zit me de pleuris te vervelen omdat ik me schuldig voel. Dan kook ik iets wat iedereen lekker vind, maar wordt er met een lang gezicht 1 hap naar binnen geduwd en dan is de honger over, maar wel klagen over honger daarna enz. </p><p>We hebben beide regels en zitten op een lijn wat dat betreft maar omdat ze er maar zo weinig zijn wordt dat elke keer zo’n strijd en dat vind mijn vriend vervelend. Als ze na twee weken weer komen begint t hele verhaal weer opnieuw! Ook als we de keren daarvoor wel consequent zijn geweest.</p><p>sorry voor mijn klaagzang maar ik moet het af en toe gewoon even kwijt ?</p><p>Nog meer mensen in zo’n soort situatie?</p>