Mijn man gaat vreemd tijdens mijn zwangerschap

Hoi allemaal,

Afgelopen week heb ik een sms op de storingstelefoon gevonden van mijn man.Het nummer heb ik de dag erop gebeld en die vrouw vertelde mij dat ze mijn man de week ervoor via een chat had leren kennen en telefoonnummers uitgewisseld.Mijn man zou een paar erotisch getinte smsjes gestuurd hebben en hij heeft tegen die vrouw gezegd dat hij voor een tijd terug ook een telefoonnummer had gekregen en dat had tot een date geleid en met die vrouw was hij het bed in gedoken en dat terwijl ik thuis zat.Verder heeft mijn man verteld tegen die vrouw dat hij geen vrouw en kinderen heeft.Mijn man beweert nu dat dit allemaal gelogen is.
Ik weet echt niet meer wat ik moet doen!!!!

Groetjes
Christel

Hoi Cristel,

Je moet met je man praten! Dat staat zeker vast. Jullie gaan een kindje krijgen samen!

En voor de rest heb ik geen tips voor je, ik wens je heel erg veel sterkte tijdens deze toch al zo emotionele tijd.

Gr. Tamara.

Jeetje wat een rotbericht! Ja, wat je moet doen. Ik zou geloof ik ook niet zo goed weten wat ik zou moeten doen als ik dit zou ontdekken.

Maar praten moet je wel. En doorvragen wat hij wel en niet gedaan heeft. En of het veilig was. EN vragen waarom en wat jullie samen kunnen doen om verder te kunnen.

Maar wat een klap in je gezicht, zeg.

wat lullig voor je!ik denk als mijn vriend me zoiets zou flikken dat ik hem gelijk eruit zou gooien!
Hij is tenslotte vreemd gegaan,zwanger of niet!,verder wens ik je veel sterkte,
groetjes

Ik persoonlijk zou hem er niet gelijk uitgooien maar net als wat tamara en swiepie zeggen zou ik met je man gaan praten... Dan kun je er misschien achter komen of hij liegt of niet.

Ik vind het wel raar dat "die vrouw" er zo open over is tegen jou.. Meestal doen ze dat niet lijkt me.

Heel veel sterkte!!

Gr. daphne

Hoi allemaal,

Ik heb die vrouw geconfronteerd met haar eigen smsje.Ik heb haar gevraagd of zij het normaal vind om dit een zwangere vrouw aan te doen waar ze wel van schrok.Ze wist niet dat ik zwanger was laat staan dat ik de vrouw was van die man waar ze mee gesmst heeft.Ik heb mijn man hiermee geconfronteerd en raad eens:Afgelopen vrijdagavond kreeg ik een boekje met liefdesgedichten van hem en zaterdag een roos met de tekst ik wil je ff zeggen dat ik ontzettend veel van je hou.Rara.

Kennelijk ziet hij wel in dat hij fout zat en hij wil jou toch niet kwijt, anders doe je niet dit soort goedmakers.

Maar weet je al waarom hij het deed? Want anders gebeurt het misschien weer. Mist hij iets?

Nou, sterkte. Hopelijk blijft het bij dit incident en hebben jullie het verder goed samen.

Terug
Bovenaan