mijn man gelooft er nu al in!!

A

Anoniem

Guest
Ik vind het nu allemaal zo spannend worden. Zo heb ik het nog niet gehad.
Gisteren was duidelijk mijn eisprong. Als ik jullie verhalen van dat dikke slijm (sorry hoor)mag geloven, maar dat was overduidelijk gisteren het ergst.
en we hebben op tijd geklust dus dat moet wel goed zitten.

Nou gaat mijn man altijd eerder van huis als ik om naar zijn werk te gaan.
En die lieverd die geeft me altijd een dikke kus voordat hij echt weg gaat.

Zo ook vannochtend. Hij stond naast het bed en gaf een kus.
Nou weet je wat hij toen zei?? Ik hou van jullie!!

En hij blijft altijd overal zo rustig onder en zegt nooit ergens wat over.
Hij laat het wel over zich heen komen en laat zich erbuiten.
Af en toe een vraagje maar daar blijft het bij.
Maar nu zei hij dit!!

Ik voel me al heel de dag heerlijk!!
Nou maar hopen dat het  ook echt raak is.
De duivels zullen nu echt voor een teleurstelling zorgen!!!!

Dus die krijgen we niet!!!!  

Nou ik moest dat even zeggen want zo is hij normaal niet en ik ben er zooooooo blij mee dat hij toch zo doet.

Liefs Alma  

hoi hoi,

ja leuk is dat he?? die opmerkingen..
mijn man wilde een tijd lang geen 2e en nu wel...en krijg ook regelmatig van die leuke reacties.
terwijl ik dat niet van hem verwacht maar daaruit blijkt dat hij er wel mee bezig is met een 2e kindje...
ik ben nu nog ongi...hij baalt wel want hij wil meteen een kindje maken....hihihi....IK OOK!!!

GROETJES BRI

Hihi, ik zit nog maar in ronde 1, en nu is mijn man al anders dan anders. Huiselijker, plakkeriger, liever. Wie had dat nou gedacht. Ik hoop voor alma dat het nu raak is en voor bri dat jullie deze maand ook slagen, na je ongi.

veel liefs janine

Hoi Alma,

Lopen we weer bijna gelijk op! Wij zijn weer hevig aan het klussen. Manlief heeft er zin in deze maand! Kan sinds vanmorgen mijn ei ook weer voelen. Dus gelukkig op het goede moment aan de klus! En dan maar weer wachten.....   Was het maar mogelijk om het meteen te weten. Dat zou een hoop spanning schelen. Mijn NOD is (liever niet) 30 juli. En jij? Ben heel benieuwd bij jullie. Hopelijk heeft jouw mannetje het goed.

Groetjes, Kat

voorteken ????????????????????????? , hoop van wel meid succes he

enne kat wij lopen ook ongeveer gelijk op mijn nod is nml op 27 juli en mijn klus dagen zijn net weer om ( nu maar weer afwachten )

Aaah, super lief zo'n reactie .
Mijn vriend is ook helemaal overstag gegaan nu ik eenmaal gestopt ben met de pil.
Toen ik 'm pas voorzichtig vroeg of we toch niet nog even moesten wachten zei hij gelijk "Neeee! We wilde altijd al 2 kindjes dus nu gaan we ervoor".

Mijn ei zou vandaag moet springen maar ik kan niet zeggen dat ik er veel van voel. Merk ook niet anders geks eigenlijk. Waarschijnlijk moet de boel weer een beetje op gang komen. Ik maak me geen illusies dat het gelijk raak zou zijn.

27 juli is ook mijn NOD als ik uitga van een cyclus van 25 dagen en anders is ie 30 juli.

Meisjes, sterkte allemaal .

T.H., 1e ronde, 2e kindje

Hoi meiden

Wat zijn die mannen toch ook rare schepsels hè?!?!
Zeggen ze wat van ons vrouwen, maar ondertussen doen ze zelf net zo hard mee. hihihi

Mijn man heeft er nu nog meer zin in en was al niet bij me weg te slaan maar dat is er zeker niet minder om geworden.

En kat, janet en teha. we lopen (bijna) gelijk ik ben net als teha op 25 juli test klaar. hihi
ik wil het niet te vroeg doen, want ik wil mijn éne test gebruiken op die keer dat ik zwanger ben! en zeker niet eerder. en ik kan me tot nu toe nog best goed inhouden en dat wil ik zo houden. Zonde van mijn geld anders  plus die vervelende teleurstellingen.

Maar we hebben goede hoop en die houden we zo, samen. Ook met jullie.
Ook mijn cyclus is wat korter als 28 dagen. op zich best makkelijk weer een paar dagen minder lang wachten.hihi

maar ja ook ik zou nu al graag willen weten hoe het zit wel of niet. dat scheelt wachten, maar ja kat dat gaat helaas niet.

Nou meiden heel veel succes en je zelf niet te druk maken hé!!!
Nog effe volhouden!!!

Liefs Alma

Hoi hoi

leuk dat jullie zo anthosiast zijn,,[weet niet hoe je het precies schrijft].

Ik ga voor je duimen,maar wees voorzichtig met blij zijn want dan bespaar je jezelf een hoop teleurstellingen,,ik weet er alles van..ondanks je op het goede moment vrijd wil nog niet zeggen dat het raak is..ik wil je niet ontmoedigen,,

zo is he tniet bedoelt,,maar alleen om je te behoeden..

gr maantje

Terug
Bovenaan