mijn man heeft pfeifer

mijn man heeft vorige week te horen gekregen dat hij de ziekte van Pfeifer heeft, maar het ergste deel schijnt al voorbij te zijn. Ik voel me wel goed en niet zo moe, maar ik hoorde wel dat het besmettelijk schijnt te zijn, ik wil graag weten of het gevaarlijk is voor mijn ongeboren kindje, ik ben nu 18 weken zwanger.
wie weet dit?

xxx jolanda

Hoi Jolanda,

Dat durf ik je echt niet te zeggen. Wellicht kun je toch het beste even met de verloskundige bellen. Daar zijn ze voor!

Blijf niet in onzekerheid zitten.

liefs
talke

Hoi,

De ziekte van Pfeiffer wordt ook wel de 'zoenziekte' genoemd. Je kan het inderdaad van iemand anders krijgen door bijvoorbeeld zoenen. Of het gevaarlijk is voor je kindje, daar heb ik geen flauw idee van. Ik zou maar snel even de vk bellen!

Groetjes Rinzz

Hai,
Een aantal weken geleden was er iemand op dit forum, volgens mij heette ze Sandra, die zelf de ziekte van Pfeiffer had. Als ze deze topic leest zal ze vast reageren. Maar ik weet nog wel, om je vast gerust te stellen, dat het niet schadelijk was voor het kindje.
Wel succes gewenst, hopenlijk knapt je man snel op!
Groetjes Soela

Jolanda,

Marjoke/alias Sandra zit op het Maarforum en heeft zelf inderdaad pfeiffer..
Wie weet kun je daar je berichtje ook plaatsen.

Groetjes,

Suus
( ook van het Maart Forum)

Jemig, ik was ergens op aan het zoeken en ik kom dit berichtje tegen.

Ik heb het een maand geleden gewoon niet gezien, sorry hoor! Anders had ik uiteraard wel gereageerd. Zoals ik al zei, een maand later, ik weet niet of het nog wel aan de orde is... maar inderdaad, ik heb de ziekte van pfeiffer. Ik hoop niet voor je dat je het hebt, Jolanda, want het is inderdaad geen pretje.
Maar het goede nieuws is dus dat je niet meer risico loopt dan elke andere, gezonde zwangere vrouw. Maar dat is dan ook het enige goede nieuws. Zelf zit ik inmiddels negen weken full-time in de ziektewet en ik heb nog niet echt uitzicht op weer aan het werk te gaan. Het gaat weliswaar elke week beter, maar toch...

Dus, ik hoop dat je dit leest, ik hoop ook dat je inmiddels weet of je het hebt, en ik hoop nog veel harder dat je het niet hebt!

Groetjes,

Marjoke

Terug
Bovenaan