Mijn man is sterk vermindert vruchtbaar ;-( Nieuwe NOD...

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Ik ben al een tijdje niet meer actief hier geweest. Dat komt door het volgende:

We zijn bij de gyn geweest,die me gerust heeft kunnen stellen dat ik toch een ovulatie heb, omdat ik een regelmatige cyclus heb. Hij heeft ons weer naar huis gestuurd tot februari, alleen heeft hij wel een zaadonderzoek geregeld. Als daar niks spectaculairs uitkwam, konden we dus in februari terugkomen.

Nu hebben we 2 weken geleden telefonisch te horen gekregen dat mijn man zij zaad niet goed is. Er zijn te weinig levende zaadjes en daarvan is de beweeglijkheid slecht. Een dag later zaten we bij de gyn terug en die stelde nog een test voor, maar dan een speciale die we ook bij het IVF lab in moesten leveren. Hij kon nog niks verder zeggen over de oorzaken en de vervolgstappen omdat hij niet op 1 onderzoek af wilt gaan en dat hij te weinig gegevens heeft over de eventuele oorzaak en het probleem. Hij vertelde ons wel dat mijn man sterk vermindert vruchtbaar is. Je kunt je voorstellen dat dit als een schok kwam. We zitten nu erg in onzekerheid en we krijgen pas 12 december de uitslag.

De laatste 2 weken heb ik echt veel zitten huilen. Het besef dat het ons niet zonder hulp zal gaan lukken, is me teveel. Het was allemaal zo anders dan verwacht. Het nieuws kwam echt als een koude douche, ook bij onze families. En wachten.... wachten duurt zo lang....

Kus,

Sil

Oh, ja, mijn nieuwe NOD is 26 december 2005.

Oh, ja, sorry dat ik dus de laatste tijd niet meer heb gereageert, ook niet op vragen die in een discussie van mezelf gesteld zijn. Ik ga nu ook de komende tijd rust houden, dus ik zal alsnog niet actief meelezen op overige discussies. Misschien binnenkort weer, als ik me  niet meer zo verdrietig  voel. En, Wondernetje, als je dit leest, ook veel sterkte, jij zit eigenlijk met hetzelfde.

Tja, wat een moeilijk verhaal joh. Ik vind het knap dat je dit allemaal aan ons verteld. Ik hoop dat het je heeft opgelucht. Ik leef met je mee hoor, kom op he. Heel veel sterkte en succes toegewenst.
veel liefs,
Wies

Hee Silvy

Meid, wat een KL*&%$@te nieuws zeg!!
Ik begrijp geloof ik, aardig hoe je je voelt.
Ik wil je heel veel sterkte wensen de komende
tijd, en als je wilt praten........laat het me even
weten dan krijg je gewoon mijn  emailadres hoor.

Liefs Annet

He meissie...

Wat een naar bericht.... Ik kan me voorstellen dat je voorlopig even afstand neemt en in een dipje zit!
Houd vol! Ook jij loopt ooit met een dikke buik rond!
Neem de tijd om alles op een rijtje te zetten. Neem een paar daagjes vrij en ga iets leuks met je mannetje doen. Even uitwaaien op het strand ofzo.
Ik denk aan je!

liefs,
Femke

Hoi meis,

Wat een rot nieuws he?
Ik snap precies hoe je je voelt, wij hebben ook drie weken geleden te horen gekregen dat mijn man zijn zaad niet optimaal was!
Hou je haaks he, en houd de moed er in!

Er zijn hier een aantal meiden die in het zelfde schuitje zitten dus bij elkaar kunnen we even  ons ei  kwijt!

Groetjes Fennie

Terug
Bovenaan