Mijn man op het forum!!!! lezen

A

Anoniem

Guest
mijn man vond dat er te weinig mannen waren op het forum  en voelde zich gediscrimineerd  dus wil hij ook even wat zeggen:

Hoi dames, tja als man beleef je dit allemaal toch wat anders. Je doet je aandeel maar het wonder word toch echt bij de vrouw verricht. Je vrouw voelt van alles (wel zwanger, niet zwanger, ect, ect) en als man probeer je met logica te helpen, stom natuurlijk. Ik laat het maar bij een  hand op de buik en hoop dat mijn vrouw snapt dat ik echt wel mee leef. Ik wens iedereen veel succes, man en vrouw.

Groetjes,

Ronald

ach wat een schat he die man van mij, zo heeft hij ook eens zijn hart kunnen luchten  en hij meende het ook nog eens!!!!

groetjes van ons dan Ronald en Mariska en ???? (tja wie weet)

WAT LIEF!!!
het is voor de man ook allemaal maar wat hoor!
Die van mij had tijdens mijn schoonmaakbuien (nesteldrang) nog weleens de tik om zich dan te bemoeien met hoe ik de was opvouwde.. terwijl hij zich nooit bemoeit met de dingen die ik doe in huis.. ook niet opgekeerd trouwens..
Maar ik was hem op een moment zo zat dat het net zo'n kakelende kip was in mijn oor en toen heb ik maar een sok in zijn mond gedouwt!!
nu kunnen we er om lachen maar het enige wat ik toen kon denken..
HOU AUB JE KOP EENS DICHT MET DAT GEKAKEL IN MIJN OOR!!!!!!!!!!!!!!!!!

ach die mannen hebben het ook maar zwaar..
1 voordeel zegt mijn man als de wens voor een kindje er is..
dan is er veel sex! hahaha.. tja zo uitgekookt zijn we dan ook wel weer.

succes hoor..
liefs annette

hey cassanova

zo leuk dat je man ook reageerd. zo zie je maar ze leven wel mee
het is dat ze niet echt voelen wat wij voelen met het vrouwelijke lichaam, maar ze zijn er ook wel degelijk mee bezig.zo is mijn vriend ook hij is er wel mee bezig en zegt het de laatste tijd ook steeds vaker hoor dat hij wel heel graag wil dat het raak is, alleen voelen wij het soms niet zo en zijn we bang voor hun reacties over dat we er zo erg mee bezig zijn , terwijl hun reactie best mee valt.

groetjes   en veel succes.
queenie

Hallo allemaal,

Dit was de eerste mannelijke reactie sinds ik zelf (Marc, man van Mayo) een berichtje had achtergelaten. Ik had toen ook zoiets van, ja wel leuk zo'n forum, maar waarom zouden wij mannen niet iets van ons mogen laten horen ?

En ja natuurlijk is de periode van het oefenen ook erg leuk en is dat vooral hetgene waar wij mannen over praten. Maar ja wij zijn   nu eenmaal niet zo sterk in het uitdrukken van onze gevoelens en als er dan ook nog eens van die enthousiaste vrouwen naast staan die willen weten wat wij vinden en waarom dan wordt het voor ons mannen alleen nog maar moeilijker om daar iets zinnigs op te zeggen.

Maar ja als wij geen kinderen zouden willen zouden we ook niet hebben meegeklust zeg maar...!!

Alleen vrouwen krijgen al moedergevoelens bij het oefenen en wij mannen pas vadergevoelens als het kindje er is denk ik...

Groeten allemaal,

Marc

Wat leuk dat er partners zijn die meelezen en schrijven!!! Die van mij heeft er echt geen interesse voor hoor! Natuurlijk leeft hij met mij mee en probeert hij mij (op zijn manier) te steunen. Maar ik zou hem echt niet op dit forum krijgen.

Ook voor de mannen natuurlijk veel succes!!!!
Vetje

Terug
Bovenaan