Mijn man werkt niet echt mee! :(

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Mijn man en ik hebben een kinderwens en proberen al sinds juli 2004 zwanger te worden. Het probleem is dat mijn man er niet echt mee bezig is. Ik heb er al een paar keer op gewezen dat het niet vanzelf gaat! Hij heeft beterschap belooft, maar ik merk er niks van! Kan iemand mij tips geven/helpen en/of jou ervaringen aan mij vertellen?

groetjes van een wanhopige vrouw van 28 die graag een kindje wil!

Wat bedoel je met niet mee bezig? Wil hij dan geen sex op de juiste dagen of wil hij eigenlijk (nog) geen kind? Vind hij het vervelend om verplicht sex te hebben?

gr
Marielle

Hij wil wel kinderen, maar hij vind het vervelend dat we nu verplicht sex moeten hebben rond mijn vruchtbare dagen. Maar, helaas is dit toch niet anders?!!? Hoe kun je anders zwanger worden! Ik heb hier zelf geen moeite mee, maar hij blijkbaar wel. Ik weet gewoon niet wat ik hiermee aan moet.

ik heb het zelfde met mijn vriend, echt balen, we moeten er toch iets op verzinnen.....

Ik had dat ook, mijn mannetje wilde ook niet `verplicht` klussen. Heel frustrerend, daar ging mijn mooie eitje...Maarrrr.... Gelukkig zijn wij vrouwen inventief! Mijn tip is, heb het er niet over, benoem niet wanneer je vruchtbaar bent, verwen hem een beetje extra, lekker eten, kaarsje, wijntje,samen in bad,spannend lingerietje. Dat werkt!!Tenminste, hier wel. Maar ik doe dit natuurlijk niet alleen tijdens de klusdagen. Ik kan niet anders zeggen dan dat we het heeeeeel gezellig hebben de afgelopen maanden...

Bedankt voor de tips! Ik ga het zeker uitproberen! Nu maar hopen dat dit ook bij hem werkt! ;) Succes en veel plezier met jouw verleidingsacties! :)

Mijn man heeft hetzelfde gehad en wat hielp is een ovulatietest gebruiken. Dan hoef je maar 1x verplicht sex te hebben en de rest vd maand kan je het doen wanneer je wilt. Hij is hier erg blij mee en sindsdien geen problemen meer gehad!!

Succes
Marielle

Terug
Bovenaan