mijn man wil de box al opzetten is dit te vroeg?

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

mijn lieve schat van een man kan niet meer wachten op de komst van onze baby en hij is dan ook heel erg lief voor me en behulpzaam.
alleen maar goed toch?
maar nu wil hij de box ook al op zetten.
kan dit al wel?
we moeten nog vijf weken wachten tot de uitgerekende datum.
hij zegt wel dat dan onze hondjes eraan kunnen wennen.
daar zit wel wat in.
met al die speeltjes en zo.
wie had de box ook al zo vroeg staan?

kus taz

Hoi, ach ja, wat maakt het uit !! Bij ons staat hij ook al weken en ik moet nog 2 weken. Ik vind het wel gezellig en ik kan er zo zelf ook alvast een beetje aan wennen. Wij hebben een poes, maar die heeft er tot nu toe nog geen interesse in getoond. Als je genoeg plek hebt, kun je hem toch al lekker opzetten.
Birgit

Leuk toch zo'n man!!!
Toen wij de kinderwagen gingen uitzoeken was ik nog geen 20 weken zwanger en toen wilde mijn man hem eigenlijk al hebben om er met een pop erin buiten mee te kunnen pronken. Ik vind het wel schattig. Was wel een geintje natuurlijk maar ook hij kan niet wachten tot de kleine er is.
Mar

hoihoi

bij ons staat ie ook al 2 weken,dus 7 weken voor ik uitgerekend ben.Wij hebben ook katten dus vandaar.Ze zijn er nog niet in geweest.
En ik gebruikte hem bij mijn dochters ook altijd meteen na de geboorte al.Om even snel mijn handen vrij te hebben.Lag ik ze veilig  neer als ik voor iets anders nodig was.
En het staat ook al wel gezellig moet ik zeggen.Laat maar komen die kleine!

Wij hadden de box ook al vroeg in elkaar gezet ivm de honden.
Zij moeten ook aan de situatie wennen. Elke keer een andere knuffel erin en elke dag het muziekmobieltje afspelen. Eerste keer sprong de grote hond(60 kilo) zowat de box in. Nu reageerd hij niet meer. Ik denk wel dat het nuttig is geweest.....
Enne je kan lekker genieten als je ernaar kijkt...

Succes Gr Amber

Wij hadden hem 4 weken voor de uitgerekende datum staan. Mijn eerste dochter was 3 weken te vroeg geboren, dus ik wilde alles klaar hebben staan met 37 weken.
Alleen kwam deze eigenwijze ukkie 8 dagen te laat!!
Maar ik heb me nooit geergerd aan de box.
Je moet doen waar je je goed bij voelt.

Groetjes, Ris

Wij hebben hem ook staan, eigenlijk vooral omdat we hem nergens in huis opgeklapt kwijt kunnen! Het is niet per sé nodig hoor, ook niet met de hond. Met katten zou ik het wel eerder doen, denk ik. Die kunnen er toch in en een hond niet.

Terug
Bovenaan