Mijn man wil niet:-(

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
ik lees al weer een maandje met jullie mee en ik zal me eindelijk eens even netjes voorstellen. Ik heb het gevoel dat ik al veel over jullie weet en vind het dan ook eerlijk dat jullie iets over mij weten. Ik voel me nu af en toe bijna een stiekeme gluurder...

Ik ben Chantal en trotse moeder van een dochter van 14 maanden. Ik heb de grote wens om voor een tweede kindje te gaan, maar mijn man wil het (nog) niet. Hij weet ook niet of hij ooit een tweede kindje wil. Voor 1 kindje zorgen vindt hij al best zwaar. Hij heeft nu toegezegd dat hij er de aankomende maanden goed over na zal denken.
Ik hoop over een tijdje jullie toch mee te kunnen delen dat we voor een broertje of zusje voor onze kleine meid gaan, maar tot die tijd lees ik graag met jullie mee!

Groetjes ChantalS

Hoi ChantalS,

Welkom! Ik hoop voor jou dat je wens alsnog in vervulling mag gaan en dat je die wens samen met je man hebt kunnen maken!

Wij zijn bezig voor onze derde. De eerste twee waren meteen na de pilstop in aantocht en nu zijn we bezig met het opwekken van een eisprong dmv clomid.

Veel succes met zwanger worden!

Hey chantal,

Welkom op het forum.
Een kinderwens moet van beide kanten komen, vind ik.
Maar dat neemt natuurlijk niet weg dan je (nog) een kind wilt, de wens blijft even groot.

Dus veel succes met evt zwanger worden

Liefss

Tja... idd, een zwangerschap moet van twee kanten komen!

Ik snap je wens heel erg goed, ik had toen mijn jongste een jaar was ook al heel erg de neiging. Mijn man wilde wachten tot hij 1,5 was. Maar is daar op teruggekomen. We zijn in november (zoon 1 jaar en 3 maanden) begonnen, en het was de 4e ronde raak. Dus mijn man heeft de tweede verwekt toen de eerste 1,5 was.

Grappig he...

Ik wens je in ieder geval veel succes verder, en ik hoop dat jouw man hetzelfde gaat denken als jou!

liefs

hoi,

welkom, misschien is het nog te vroeg voor hem, en wil hij even wachten tot jullie dochter wat ouder en zelfstandiger word.
het is ook intensief om voor een kleintje te zorgen.

zelf heb ik een zoon van 8 en een dochter van 5,en wij willen een derde!
ik moest er ook niet aandenken om zo snel weer een tweede te krijgen.

geef hem de tijd!
maar houdt het gesprek open ;)

ik hoop voor jou dat hij in de toekomst wel wilt.

groetjes

Welkom!

Geef je man inderdaad even de ruimte om na te denken. En hopelijk voor jou wil hij toch ook voor een tweede gaan. Succes in ieder geval en tot forums!

Ik was er ook veel eerder aan toe dan mijn man. Maar toen ik eenmaal het idee lanceerde voor een tweede had ie tijd om aan het idee te wennen. Een halfjaar later wilde hij het ook graag. Dus af en toe even prikken en je zult zien dat hij vanzelf bij draait.

Terug
Bovenaan