Mijn man wil toch een tweede!

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Na ruim een jaar stressen  omdat ik bang was dat het er niet meer van zou komen, gaan we nu toch voor een tweede. Mijn man wilde namelijk niet meer. Hij vond 1 kind genoeg.  Ik had het niet meer verwacht, maar ben dolblij!!!!!  Inmiddels heb ik een zoon die in december 3 jaar wordt en ik word in januari 36 jaar. De pil heb ik gelijk in de prullenbak gegooid en ik heb  foliumzuur gekocht. Vorige keer was in na drie maanden zwanger. Ik hoop dat het nu weer zo snel raak zal zijn. Afwachten maar....

Groet
Lies

Hallo Lies,

Wat fijn voor je dat je man toch een tweede wil!
Dat hoor je steeds vaker he, dat ze 1 kind wel genoeg vinden.
Mijn man is juist contra, hij zou er wel 4 willen hahaha.
Ik heb juist zelf een periode gehad dat ik 1 kind wel genoeg vond.
Maar dat is nu ook wel anders hoor, ik kan nauwelijks wachten tot we voor een tweede kindje gaan!
Het voordeel voor jou is denk ik dat je oudste er veel meer van begrijpt en misschien mama kan helpen met de verzorging van de baby.
Ik vind het echt  super nieuws en hoop dat je snel in verwachting mag raken!

Groetjes Anna

Leuk, dat jullie met voor een tweede kindje gaan! Wij zijn er nu ook net mee bezig. Ik heb altijd gezegd dat ik meer dan 1 kindje wil, als het ons gegund is. Mijn man heeft geen broers of zussen. En dat is toch wel erg alleen. Ik heb zelf 1 broer en dat is toch een heel verschil. Wij hopen dus dat ons zoontje een broertje of zusje gegund is.

Groetjes,
mv Tijs

Hoi Lies!

Wat moet dat een heerlijk gevoel zijn zeg! Toch voor een tweede!
We hebben nu een zoontje van 1,5. Mijn vriend twijfelde eerst of ie wel kinderen wou of niet. Althans, hij wilde het wel, maar nog niet echt op dat tijdstip. Na een tijd heen en weer geslingerd te zijn met je emoties (aangezien vrienden ook allemaal kinderen kregen) hebben we ook besloten om ervoor te gaan! Nu hebben we een gezonde zoon en m ´n vriend is helemaal gek van hem en hij ook op z ´n vader! We hebben besloten om ook voor een tweede te gaan, heerlijk als je er weer met z ´n twee voor de volle 100% voor gaat!

Meid, heel veel plezier en hopelijk is het snel raak!

Groetjes Sientje

Terug
Bovenaan