Mijn man wilt me niet begrijpen

Hallo,
Ff klagen hoor! Eerder heb ik al wel eens verteld dat ik steeds zo moe ben! Nu nog steeds!
Elke middag val ik als een blok in slaap en als ik 2 uur later wakker word, zou ik zo nog ff door kunnen:-(
Mijn man snapt me niet. Op t moment werk ik niet veel (flexer in gehandicapten zorg) en dan vraagt ie zich af waar ik dan moe van kan zijn! Van even stofzuigen en een wasje draaien word je toch niet moe... Grr!
Savonds verwacht ie wel dat ik tot 23 uur blijf zitten! En als ik zeg dat er ook mensen zijn die wat meer slaap nodig hebben als een ander, kan dat in zijn ogen niet!
Ik heb trouwens bloed laten prikken en schildklier is in orde!!
Hoe kan ik nou tot hem door dringen?? Grr moeilijke vent ook!
Kus Anneke

O Anneke, misschien één boek kado geven voor vaderdag.. ;-) Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt? Grapje...

Nee eff serieus, natuurlijk ben je vermoeider dan anders. Je lichaam is keihard aan het werk! Zeg hem dat maar, er groeit één mensje vanbinnen waar jij de voedingsbodem van bent en dat kost veel energie... :) En als ik jou was ging ik gewoon lekker naar bed! En in de middag een slaapje, dat doe ik ook... heerlijk. Uitgerust ben je veeeeeeel gezelliger :) Komt goed meid! Xx

Lieve Anneke,

Wat een moeilijk verhaal zeg! Jammer dat je man zo reageerd, terwijl er zo enorm veel gebeurd met je lichaam nu.....Ik zou toch proberen er nog even met hem over te praten en het duidelijk proberen te maken en zo niet....tsja, dan niet! Je moet toch echt aan jezelf en je beep denken en gewoon je rust pakken waar je dat nodig acht.

Fijn dat je schildklier helemaal in orde is!!!!
Ik hoop dat je er uit komt met je man, dat hij iig wat meer begrip toont.

Liefs Lynn.

Wat een vervelende situatie. Ik zou hem een artikel over vermoeidheid tijdens de zwangerschap onder zijn neus drukken. Of bij het eerste het beste bezoek aan de vk daar je verhaal doen. Misschien helpt het als zij het hem uitlegd. Succes ermee, het komt vast goed!

Ik vind de oplossing van Netje een goede. Neem hem mee naar de verloskundige en laat het aan hem uitleggen. Lastige situatie zo'n man. Ik weet verder ook geen oplossing, maar neem wel je rust.

Fijn dat schildklier in orde is. Dat is zo vervelend als het niet goed is.

Wat een vervelende situatie! Zeker van je man verwacht je dat hij je begrijpt..
Ik ben het ook eens met NetjeM eens, neem hem mee naar de VK en doe daar je verhaal, wellicht neemt hij dit wel aan van de VK..

Succes meid!

Ik heb laatst vader worden voor dummies gekocht een heel leuk boek. Sinds mijn vried daar in leest is hij veranderd. Als ik moe ben zegt hij ga toch lekker naar bed, je zal het nodig hebben! In het boek staat ook dat als een vrouw moe is dat de man haar dan lekker moet laten slapen.

Staan veel dingen in die hij nu veel beter begrijpt.

Hey Anneke,

wat vervelend om te lezen. Het is soms al pittig genoeg en dan is steun wel heel fijn van je man. Ik sluit me ook aan bij het advies van Netje. Bij mijn eerste zwangerschap had mijn man zelf een boek gekocht over de ontwikkeling van de baby en daardoor heeft hij heel erg met mij mee kunnen leven. ook deze keer weer veel profijt van. Ik zorg nu voor ons dochtertje (vind ik heerlijk) als hij thuis komt uit het werk en hij kookt, ruimt af en doet van alles in huis. Lang leve de beeldvorming!

Misschien een idee om een boek voor vaderdag te kopen? Sterkte en succes ermee!

Liefs

Terug
Bovenaan