Mijn man word ongeduldig!

Hoe zijn jullie mannen van degene die nog moeten bevallen??nou die van mij is ongeduldiger dan ik zelf haha...hij had de baby zeker afgelopen weekend al verwacht,terwijl ik maar zei:reken daar maar niet op,hij blijf nog lekker een paar weekjes zitten...weekend voorbij,man teleurgesteld...zit ik op mn hurken,begint ie te grappen:probeer nu eens te persen...en vandaag verloskundige bezoek zei ie:wat zei de verloskundige?dat niet lang meer ga duren??wat een vent he!kan er soms wel om lachen maar soms ook goed irritant...hoe zijn die mannen van jullie?

liefs jootje

Haha hier precies hetzelfde! Elke dag vraagt wel 10 keer hoe het met het buikje is.. en het ergste is nog, midden in de nacht als ik moet plasse, wat heel vaak gebeurd, vrqagt ie ook elke keer : is het begonnen?!?! Ik vind het wel fijn dat ie zo meeleeft:)

bij mij helemaal niet. die van mij is de nuchterheid zelve.. zegt joh gewoon rustig afwachten komt best allemaal goed meid.. en moet zeggen die nuchterheid kan kwel gebruiken. anders raak kin de stress

Mijn vriend is ook zeker niet zo. En ik ook niet. Probeer er zelf ook niet teveel aan te denken, vind het allemaal veel te spannend. Zit nu op de 38 weken en zeg dat het nog max. 4 weken kan duren anders ben ik over 2 weken zo teleurgesteld als hij er nog niet is.

Mijn vriend is er te nuchter voor, hij heeft sowieso al weinig met de zwangerschap. Ach zolang hij maar wat met de baby heeft :)

Haha ja volgens mij heb ik er hier ook een zitten hoor :) Maar niet zo zeer uit ongeduld maar meer omdat hij gewoon heel nieuwsgierig is naar hoe het kindje er straks uit ziet en hoe dat allemaal zal gaan. Zo had hij vorige week zijn werk al min of meer overgedragen omdat hij dacht dat het toch echt dit weekend zou komen (hadden we beide gedroomd :)) Maar neeh helemaal niks....Nu is het elke ochtend de vraag: En??? Antwoord is nog steeds: Niks... (duh anders had hij dat ook vast wel gemerkt en lag ik vast niet nog lekker te slapen :))
We wachten dus maar rustig af met zijn allen :D
Liefs nelie

Hier ook zo'n man hoor. Hij zegt nu elke keer als ik last heb van de weeen ja ja hij komt, ik ga vast een schort aan trekken en mijn laarzen hahahaha. Of hij maakt rare geluiden als de kleine weer eens ver naar beneden duwt en ik daarop reageert haha. Hij zegt maar kom er nou eens uit joh nu heeft het lang genoeg geduurd.

Liefs RH

Terug
Bovenaan