mijn man zijn beurt....

Vrijdag heb ik echt gelachen.
Na het eten had ik een afspraak, dus moest weg.
Mijn man moest onze dochter in bed leggen.
Toen ik haar nog wel uit de kinderstoel haalde, voelde ik een natte broek.
Dus zei ik tegen mijn man: "Misschien is het verstandig om haar luier alvast te wisselen, want haar broek is nat..." Ik weet niet hoe snel hij het heeft gedaan...hij mopperde wel...kan jij het niet even doen? Maar nee, geen tijd meer.
Toen ik 's avonds thuis kwam, hoorde ik me toch een grappig verhaal.

Onze dochter mag bij elke luier wisseling op de wc met verkleiner zitten (als ze wil), zo ook nu. Ze doet dan altijd zelf haar luier uit. Ik kijk wel eerst even of ze gepoept heeft, mijn man deed dat dus niet.
En je raad...ze had dus poep, maar hij had niets door.

Onze dochter doet haar luier uit en zegt: "Kijk papa de poepjes komen al!!!"
En ja hoor, daar gingen ze op de commode...langs haar benen. Ze ging ook nog even tegen de muur staan.....

Mijn man heeft al zo'n hekel aan poepluiers, nu hij kon zijn lol op!!!
Meestal schuift hij het naar mij toe, maar nu moest hij wel en was het zijn beurt.
Ik heb toen gelachen toen ik thuis kwam...kijk papa de poepjes komen al!!!!
Ik moet nu nog lachen als ik het zo typ!

Groetjes, Marianne

whahahaa....

moet echt lachen om je verhaal hoor.....

en dat is gerechtigheid voor papa.....omdat hij een hekel heeft aan poepluiers.....misschien dat ie nu wat minder vaak het verschonen van poepluiers aan jou over laat....

hopelijk heeft ie alles wel een beetje schoongekregen.....

liefs denise

Hahaha dat is humor!
Stiekem hoop ik ook wel eens dat dat bij Wilfred gebeurd! Hij heeft nog nooit (!) een poepluier verschoond! Altijd was er wel iemand in de buurt die het even voor hem deed! En als er niemand is zou hij gewoon zijn moeder bellen die om de hoek woont!

Eigenlijk had er een verborgen cameraatje moeten hangen, hadden we met zijn allen even kunnen genieten van een mooi schouwspel haha

Groetjes van Cissy

haha onmiddelijke straf! Zo hoort het.

Hier een papa die het ook liever niet doet maar het wel altijd (!) doet.

Wie weet wat deze ervaring voor positiefs brengt. Ik weet dat toen onze oudste zindelijk werd papa wel heel actief werd. Zo trots als ie was... dus wie weet.

Liefs Renske

Haha,geweldig!
Heerlijk vind ik het als manlief 's een keer weet hoe het er aan toe gaat als je alleen bent met de kleine!
En als ze er dan ook nog een poepbende van maken is dat natuurlijk helemaal fantastisch!Haha.
Groetjes Tanja

Haha, ik moet ook altijd erg lachen als ik op m'n werk zit en bed-verschonings-perikelen via de mail te lezen krijg! Lang leve de pappa's!

Mijn man doet het ook niet graag, maar ja ik ook niet. Dus we zijn allebei wel eens de klos!

Liefs Nelleke

Heej Rebecca,
Leuk he, grapjes uithalen met poep! Weet je wat ik mijn papa van de week heb aangedaan toen we op mama 's school waren? Mama kreeg haar diploma en 1 minuut voordat de plechtigheid begon ging ik 3 rijen stoelen verderop in een hoekje staan. Toen ik terugkwam stonk ik zo dat ze me daar geen uur mee rond konden laten lopen. En tja, mama kon natuurlijk de zaal niet uit, straks liep ze haar diploma mis (dat overigens vol fouten stond dus ze moet nog een keer terug om een goed exemplaar op te halen) dus papa was de klos. Gelukkig hadden ze hele brede sjieke marmeren wastafels bij de herentoiletten, dat scheelde... Daarna heb ik mijn knuffelaap op de tafel voor de neus van de   professor gezet, dus ik heb mijn stempel even goed op die uitreiking gedrukt! maar jouw stunt vind ik ook goed hoor! Laat papa maar eens een poepje ruiken!
O ja, mama en ik zijn allebei heel erg verkouden, daarom kon ik vanochtend niet met jou spelen in de kerk.
Groetjes, Lydia

Terug
Bovenaan