Vrijdag heb ik echt gelachen.
Na het eten had ik een afspraak, dus moest weg.
Mijn man moest onze dochter in bed leggen.
Toen ik haar nog wel uit de kinderstoel haalde, voelde ik een natte broek.
Dus zei ik tegen mijn man: "Misschien is het verstandig om haar luier alvast te wisselen, want haar broek is nat..." Ik weet niet hoe snel hij het heeft gedaan...hij mopperde wel...kan jij het niet even doen? Maar nee, geen tijd meer.
Toen ik 's avonds thuis kwam, hoorde ik me toch een grappig verhaal.
Onze dochter mag bij elke luier wisseling op de wc met verkleiner zitten (als ze wil), zo ook nu. Ze doet dan altijd zelf haar luier uit. Ik kijk wel eerst even of ze gepoept heeft, mijn man deed dat dus niet.
En je raad...ze had dus poep, maar hij had niets door.
Onze dochter doet haar luier uit en zegt: "Kijk papa de poepjes komen al!!!"
En ja hoor, daar gingen ze op de commode...langs haar benen. Ze ging ook nog even tegen de muur staan.....
Mijn man heeft al zo'n hekel aan poepluiers, nu hij kon zijn lol op!!!
Meestal schuift hij het naar mij toe, maar nu moest hij wel en was het zijn beurt.
Ik heb toen gelachen toen ik thuis kwam...kijk papa de poepjes komen al!!!!
Ik moet nu nog lachen als ik het zo typ!
Groetjes, Marianne
Na het eten had ik een afspraak, dus moest weg.
Mijn man moest onze dochter in bed leggen.
Toen ik haar nog wel uit de kinderstoel haalde, voelde ik een natte broek.
Dus zei ik tegen mijn man: "Misschien is het verstandig om haar luier alvast te wisselen, want haar broek is nat..." Ik weet niet hoe snel hij het heeft gedaan...hij mopperde wel...kan jij het niet even doen? Maar nee, geen tijd meer.
Toen ik 's avonds thuis kwam, hoorde ik me toch een grappig verhaal.
Onze dochter mag bij elke luier wisseling op de wc met verkleiner zitten (als ze wil), zo ook nu. Ze doet dan altijd zelf haar luier uit. Ik kijk wel eerst even of ze gepoept heeft, mijn man deed dat dus niet.
En je raad...ze had dus poep, maar hij had niets door.
Onze dochter doet haar luier uit en zegt: "Kijk papa de poepjes komen al!!!"
En ja hoor, daar gingen ze op de commode...langs haar benen. Ze ging ook nog even tegen de muur staan.....
Mijn man heeft al zo'n hekel aan poepluiers, nu hij kon zijn lol op!!!
Meestal schuift hij het naar mij toe, maar nu moest hij wel en was het zijn beurt.
Ik heb toen gelachen toen ik thuis kwam...kijk papa de poepjes komen al!!!!
Ik moet nu nog lachen als ik het zo typ!
Groetjes, Marianne