Mijn mannentje is zo lief

A

Anoniem

Guest
En dan heb ik het een keer niet over Lukas maar over mijn vriend/ echtgenoot/ hubbie (geef er maar een naam aan).

Ik heb vorige week een kinderstoeltje op mijn fiets gemonteerd en kan gelijk niet meer normaal op en af stappen. Ik voorzichtig opperen 'misschien is het een goed idee om een andere fiets te kopen?'en hij ging gelijk akkoord.

Vandaag dus maar ff diep in de buidel gestast en een Gazelle Bloom gekocht.

Annemieke, (trotse bezitter van een nieuwe fiets waar haar oogappeltje Lukas straks heerlijk op kan zitten.)

ohhh lekker hoor!
Ik heb nog geen kinderstoeltje ofzo. Heb wel vorig jaar een nieuwe fiets gekocht. Hopelijk gaat dat allemaal passen. Want ik weet niet of mijn hubbie akkoord gaat met nu al een nieuwe fiets. Tsja, wat nodig is is nodig, maar ik wil eigenlijk ook zo graag een tweede auto. Ja, je kan niet alles hebben he!
Maar misschien past het wel. Kian kan toch nog niet zelf zitten, dus het heeft nog geen zin om zo'n ding te kopen.
Maar jij veel fietsplezier!
Liefs Nelleke

Gefeliciteerd met je nieuwe fiets!!! En nu lekker fietsen met dat mooie weer!

Hey gaaf!! Ik heb de gazelle bloom! Welke kleur heb je??? Ik heb paars en ik vind m echt super!!!

Klinkt als een goede fiets,. En net gekeken, ziet er nog gaaf uit ook!! Maandag maar eens op mijn werk dat fietsplan regelen!

En wat zingen we dan??

Bloom Bloom Bloom Bloom, i want you in my room. Let's spent te time together, for.. lallalala..

Esmé mv Kay

Ik had liever ook paars gehad maar licht blauw hadden ze op voorraad. Dus die heb ik maar genomen.

Annemieke

Terug
Bovenaan