mijn mannetje heeft ooronsteking

Jeetje zeg wat schrikken vandaag (en als je de titel leest zul je waarschijnlijk denken: schrikken van een oorontsteking). Maar het begon vandaag met hangerig zijn en verhoging van 38.5 dus dat viel wel mee maar tussen  de middag was ik zijn broodje aan het smeren in de keuken en hij was bij me en stond tegen me te  kletsen.  Even later is het ineens stil en  staat  ie ergens heen te kijken maar ziet niks zeg maar, heel glazig dus. En dan begint ie te trillen en valt ie bijna om. Op het moment dat ik m op pak begint ie over te geven. Hij gaat tegen me aanhangen en als ik m los zou laten zou ie omvallen. Dus de  buuf gebeld (wist ff niet hoe en wat)  en die kwam (foon toevallig bij de hand ) en hem bij mij op de bank  gelegd. De dokter gebeld en ik moest komen en nu heeft ie dus een oorontsteking dus t valt gelukkig mee (dacht dat er meer was gezien het gebeuren in de keuken).

Heb nu een kuurtje en paracetamol en nu ligt ie ff lekker te slapen. Hoop dat t kuurtje snel helpt.

xx Elly mv Yari

Hey!

ik herken 't wel ja! Thomas heeft het aan het begin van de E.K gehad....
Ik zat na signaal één al bij de huisarts, maar die vertelde me dat ik te snel was, hahaah! Bij de eerste keer kijken ze het eerst aan omdat het vaak vazelf weg gaat.... Nou, daar zat ik dan met mijn goede moedergevoel! Kom later maar weer terug..!   Hij gaf nog wel een goede tip mee: Hoofdeinde iets omhoog zetten! Wij hebben er aan elke kant één baksteen onder gelegd, en hij sliep weer als een roosje! Geweldige tip vond ik het!
Overigens duurde het inderdaad allemaal niet zo lang hoor, viel me later reuze mee.
Dus de enige goede tip die ik je kan geven: zo snel mogelijk het hoofdeinde iets omhoog...

Kus, Marieke

Zo dat is inderdaad schrikken zeg. Wat een oorontsteking toch kan veroorzaken. Raar hoor!!! Ben je er nu wel gerust op??

Heel veel beterschap en hopelijk voelt hij zich snel weer beter!

Groetjes Fonske

Ja, logisch dat je dan schrikt!
En wat gebeurt er dan veel opeens, het kan zo snel gaan bij die kleintjes!

Veel beterschap gewenst voor je kleine man!

Ellen mv Julian

Dank jullie wel voor de tips enz. Ik heb het hoofdeinde niet omhoog hoeven doen want hij kon gewoon liggen.

Gisteravond na het douchen was het allemaal al een heel stuk beter (lang leve de paracetamol en de antibiotica) en was de koorts ookal weg. Vandaag is het weer het kereltje als altijd die weer lekker vrolijk is.

Volgens mij is het een beetje een bikkel haha.

xx Elly mvYari

Terug
Bovenaan