Mijn mannetje tijgert!! (nu ook naar voren ;-))

A

Anoniem

Guest
Nog 4daagjes en dan is ons mannetje Jelte 9 maanden en sinds een paar dagen tijgert hij!
Hij duwde zichzelf al wel naar achteren, maar nu komt hij ook naar voren! haha...
Het kost em nog de enige inspanning en om ff uit te rusten gaat hij ff op zn zij liggen, maar nog ff en hij komt het eten in de keuken halen!
Nou dit nieuws moest ik ff kwijt!
Groetjes Saskia.

haha, wat een grappige foto!! Leuk is dat hé, dan lijken ze inene zo veel groter..

Hoi,

wat een leuke foto zeg!!
Hij kijkt echt trots hé?!

Groetjes Debby.

hoi,

Wat ontzettend leuk he om die ontwikkelingen te zien, mijn dochter van nu ruim 9 maanden is eigenlijk niet een van de snelste kindjes heb ik gezien, maar binnen 10 dagen ging ze van tijgeren naar kruipen, ja ze kruipt de hele kamer rond, staat zelf op in de box gaat zelf zitten, als je haar neerzet dan gaat ze lopen langs de tafel en bank of wat er dan ook ter handen is op dat moment, en boos dat ze word als ik haar weer neerzet, hahaha en nu probeert ze zichzelf op te trekken aan de bank, de tafel en wilt dus zelf gaan staan wat wel lukt als ze zich aan onze benen omhoog trekt, zoveel vorderingen van niets naar dit alles stond echt even te kijken, dus voor alle moeders die dit lezen en (denken) dat hun kindje een beetj langzaam is dacht ik ook binnen een week kan er zoveel veranderen.. je staat er verstelt van... leuke foto trouwens, ik heb  deze momenten  ook vereeuwigd maar lukt me niet om op de com te krijgen die is dringend aan vervanging toe..hihi

gr Bianca

Sorry misschien een beetje domme vraag  maar wat is tijgeren?

groetjes
Nicole

Jah leuk gezegd he!!!

Thygo is ook 9 maanden, hij tijgerd al zo'n anderhalve maand maar vertikt het om te gaan kruipen. Hij is erachter gekomen dat hij zich zittend ook kan bewegen en wipt de hele kamer rond. Als hij haast heeft gaat hij weer tijgeren.

Is zijn grote zus in de buurt weet hij gewoon al dat als hij een kik geeft zij met hem gaat stappen door de kamer. Na school tijd doet hij dus ook niks anders. Heerlijk gezicht om te zien maar vind het wel erg snel gaan.

Liefs Kimm

Terug
Bovenaan