mijn meisie wil geen pap en avondeten gaat slecht 7.5 maanden

• Onderwerp starter ANONYMOUS_USERNAME
  • Startdatum
A

Anoniem

Guest
hoi allemaal wie heeft er tips over de papfles die mijn meisie niet lust.als ze de papfles krijgt begint ze te kokhalzen zo vies vindt ze die.En het avond eten vond ze eerst lekker en nu niet meer.eet nog niet eens 3kwart van het potje.wel al om half 7 [avond]de fles.die gaat er altijd wel in .help wie heeft er tips

Hallo,
Onze dochter wil ook geen papflessen, kun je het niet via de lepel geven??
Hoeveel flessen geef jij nog op een dag??? als het er 4 zijn is het nog niet zo erg als ze het warm eten nog niet echt willen, maar als je 3 flessen gaat geven moet je wel echt aan de warme maaltijd.
groetjes

quote: hoppie100 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('01-05-2008 15:59:06'));

Hallo,
Onze dochter wil ook geen papflessen, kun je het niet via de lepel geven??
Hoeveel flessen geef jij nog op een dag??? als het er 4 zijn is het nog niet zo erg als ze het warm eten nog niet echt willen, maar als je 3 flessen gaat geven moet je wel echt aan de warme maaltijd.
groetjes

hallo,met de lepel vind ze ook niks.ik geef nog 3 flessen op een dag.mijn schema ziet er zo uit    
7.00-7.30 fles van 200ml
om 10.30 fruit,12.00-12.30 fles van 200ml
15.30 rijstewafel+wat rosevice
17.00 potje groente[3of4 hapjes]
19.00-19.30 flesjevan 200ml
groejes

Hoi,

Een tip heb ik helaas niet echt, want ik zit eigenlijk een beetje met hetzelfde. Onze dochter Isabel is nu bijna 8 maanden (09-09-07) en sinds een weekje is ze ook aan het rommelen met het eten. Het schema wat jij hebt, houden wij ook zo ongeveer aan. Ineens wil ze 's middags  haar boterham niet meer,  ook het flesje daarna gaat niet meer leeg. Klein beetje diksap gaat er 's middags best in maar een soepstengel is ook niet meer zo interessant....Geregeld wil ze 's avonds haar eten ook niet helemaal opeten (paar hapjes) en gaat de avondfles er niet helemaal in. Ik denk dan gelijk: als  ze maar niet opeens 's nachts gaat komen van de honger! Maar nee, dat gebeurt dus niet. Blijkbaar heeft ze dan toch genoeg gehad die dag.  Ze is eigenlijk al vanaf 5 maanden een flinke eter geweest maar nu  ineens niet meer. Zou het  bij deze leeftijd horen?

Groetjes,
Leonie  

Terug
Bovenaan