Mijn meisje drinkt slecht 6,5 maand

<p>Hallo allemaal!</p><p>Onze dochter van 6,5 maand doet het echt super goed, alleen wil ze haar flessen slecht drinken. We zitten nu op 3 flessen, omdat ze haar fles van half 3 echt niet meer wilde. Ze krijgt nu het volgende;</p><p>7.00 uur fles 150cc (Meer wil ze echt niet)<br />11.00 uur brood en daarna fles 210cc <br />14:00 uur ca. 100 gram fruit<br />17:00 uur ca. 100 gram avondeten<br />18:30 uur fles 210cc </p><p>de enige fles die ze eigenlijk altijd makkelijk drinkt is die van 18:30 (als ze niet in slaap valt) en die van na het brood is zo’n gevalletje alles of niets. Verder proberen we wel eens als ze echt weinig drinkt om een beetje thee aan te bieden of water,, maar ook dat zijn geen favorietjes. Vaste voeding is ze daarentegen wel ontzettend makkelijk mee! Maar ik ben zo bang dat ze te weinig vocht binnen krijgt. Heeft er iemand dit ook gehad of iemand een tip hoe ik dit moet gaan aanpakken. Ga het ook even met CB overleggen, maar dacht gooi het eens in de groep. </p><p>Groetjes Jessica </p>
 
Onze dronk ook slechter in die periode en nu denk ik: ze geven het echt wel aan als ze honger hebben en gaan dan vanzelf drinken/ eten. Toen kon ik het niet zo goed loslaten en er zo makkelijk over denken. 
Ik heb de eerste het laatste fles (die hij wel goed dronk) toen aangevuld met wat extra water (30 ml). Dan dronk hij in ieder geval 60 ml extra vocht op een dag. We zijn tussendoor water blijven aanbieden en warempel, zo in ene pakte hij zijn beker in ging drinken als hij het nodig vond...
 
Terug
Bovenaan