mijn meisje is ziek

A

Anoniem

Guest
Hoi dames,

Nou dat was niet leuk thuis komen vanmiddag. Tess lag als een lappenpop op de schouder van oma. Toen ze na haar middag slaapje uit bed kwam had ze koorts en was misselijk, ze had iets gespuugd. Ze zag er echt niet uit, zo bleek en lusteloos. Ik werd even benauwd. Snel haar over genomen, dat kleine lichammpje dicht tegen me aan. Gelukkig kwam er na 10 minuten nog meer uit en knapte ze een beetje op. Ik, mijn moeder en Tess zaten helemaal onder, dus de kleine in bad en ik schone kleren aan. Na het bad wilde ze wel drinken. Dat ging aardig, dus maar pap gemaakt, want misschien wilde ze dit wel eten. Nou na 3 hapjes was het over en kwam alles er weer uit. Nu goed kunnen opvangen in een bakje.

Wij eten en Tess begon te mekkeren, ze had wel honger, dan maar een Liga, die ging best en het drinken ook. Nu ligt ze te slapen, en is rustig (de afgelopen 2 dagen wilde ze 's avonds niet gaan slapen, ik ben gisteravond 2.5 uur bezig geweest om haar in slaap te krijgen.)

Hopelijk is ze morgen weer wat opgeknapt, anders wordt het een dagje vrij van de creche en werk.

Ik ga zo douche, even fris en dan slapen, want je weet niet wat de nacht brengt.

Dit was niet leuk, vooral dat ze haast niet reageerde... brrrr... dat was eng!

Groetjes Nanda

Hè, het blijft vervelend zo'n klein humpie wat ziek is!
Veel beterschap, hoop dat ze snel opknapt.

Groetjes Fennie en Jente

Arme Tess! Ik hoop voor je dat ze snel opknapt! Ik ben ook al 2 dagen met Fabio in de weer: 39.2 koorts en heel erg hangerig, niet willen eten, niet kunnen slapen, tig x per nacht wakker. Pppffff dat vergt veel van je hoor! Dus ik weet wat je nu meemaakt!
Sterkte ermee !

Groetjes van Cissy

Wat akelijk dat ze zo ziek is. Dat  ze lusteloos is daar zou ik me ook zorgen over maken, gatsie. Veel beterschap! mv Thom

Nanda,

Dat is echt het ergste wat er is he, zo'n zielig hoopje...... Maar vaak knappen ze ook snel weer op!! Als ze nu lekker slaapt en haar liga binnen heeft gehouden, heb je het ergste misschien alweer gehad. Anders vannacht een paracetamol, daar knappen ze vaan ook van op.

Sterkte en beterschap

Liefs
Susan mv Gijs en Sophie

he mens wat 'n ellende. pfff daar zou ik ook helemaal naar van worden hoor, zo'n helemaal afwezig kindje...de rilling lopen over m'n rug.
Hoop dat Tess de nacht een beetje goed is doorgekomen en dat ze een lekker ontbijtje loopt te eisen morgen ochtend.

Hang in there! Ilja

Terug
Bovenaan