mijn meisje kan.......

.... haar t-shirt half uit trekken . Ze heeft van die soepele, makkelijke rekbare t-shirt die stopt ze dan in haar mond en houd met de andere hand het shirt ook vast en dan trekt ze zo haar arm eruit. En vervolgens heeft ze één kletsnatte mouw. Heerlijk toch een mouw waar je op kan sabbelen. Dit heeft ze van de week al 2 keer gedaan.
Die shirts blijven maar in de kast en in het vervolg maar een iets minder rekbaar shirt aan. Dit heeft ze ook in bed gedaan, vind dat toch wel eng.

Gisteren heeft ze voor het eerst (op de dag af 5 maanden) omgerold!!!
In de box, benen omhoog op haar zij gaan liggen even afzetten en daar lag mevrouw op haar buik klem met haar been tussen de spijlen van de box. Ze had er zelf gelukkig veel lol in hihihi

groetjes Sonja

ja shirts zijn dan ook veel lekkerder dan fruit....

Lotta (precies even oud) rolde al wel een paar keer met een noodgang van haar buik naar haar rug, maar schrok daar zelf van... het was dus zeker niet expres! Echt bewust rollen zie ik hier nog niet gebeuren!

Gr Irene

Het omrollen heeft Laura ook onder de knie, maar gelukkig het uitkleden nog niet. Evi vond het gewoon te warm in bed en dacht als die moeder van mij er niets aan doet...

Ik zou idd ook die shirtjes maar niet meer in bed aan laten. Je moet er toch niet aan denken dat er iets gebeurd. Zo heb ik de Hydrofiel uit bed gehaald sinds ik die vorige week van haar nekje afgerold heb. Ik ging compleet over de zeik en werd puur van schrik zelfs boos op Laura. Dat kind begreep niet wat haar gebeurde... Eerst lig je lekker met een doek strak om je nek heen gewonden te slapen, dan staat je moeder opeens met tranen in haar ogen je te vertellen dat het heel stout is om daar mee te spelen voor je slapen gaat.

Gevolg is wel dat ik vannacht haar bed stond te verschonen, maar ze kan zich er in ieder geval niet meer in ophangen.

Groetjes Ilona

ik wil daar even op inhaken (off topic.. sorry). Leg je kind niet met een slabbetje om in de box. Je kind kan zich daar ook aan ophangen bij het rollen! Je hoeft maar even niet te kijken en het is gebeurd. Dan maar een keer vaker het boxkleed uitwassen.  

Terug
Bovenaan