Mijn meisje nu 14 mnd, ineens veel huilen!

Hoi lieve moeders,
ik heb het nu  even aangekeken en wil nu toch graag naar jullie ervaringen vragen. Sinds een paar dagen is mijn kleine meid een groot deel van de dag aan het jammeren, aandacht trekken, plakken aan mij en papa en onrustig.
Terwijl ze juist (bijna) altijd vrolijk is, ondernemend etc. Tja, dan ga je je toch wel een beetje druk maken.. Er zijn nu 4 tandjes door dus of het kan zijn dat er meer komen?
Hebben jullie enig idee wat haar dwars zou kunnen zitten? Alle iedeen zijn welkom!

Groetjes
 
Hoi,

Ja dat is wel heel vervelend, maar wat je omschrijft kan zoveel redenen hebben!
Tandjes zou kunnen ja, heeft ze veel kwijl, bijt ze veel is het tandvlees gezwollen?
Geef dan een koude bijtring of koud washandje om op te bijten, of een paar druppeltjes van vsm en kijk of dat helpt!
Misschien is ze gewoon niet helemaal lekker, of heeft ze last van de warmte!
Mijn kinderen worden ook altijd moe van dit weer en dan jengelen ze ook wat meer, slapen gaat natuurlijk ook niet zo lekker nu met die warmte! Misschien een extra dutje overdag!
Of is ze gewoon wat oververmoeid door een druk schema van de afgelopen week???
Ik zou het gewoon even aankijken en als je niet achter de oorzaak kan komen of je vertrouwd het echt niet kun je natuurlijk altijd even naar de ha!


Succes,,Groetjes MJ
 
Rond 14/15 mnd, maken kindjes weer een groeisprong en kunnen daardoor wat aanhankelijker, huileriger etc, zijn.
Mijn zoontje is bijna 14 mnd. en begint er ook alweer tegen aan te hikken. Veel op schoot en gedragen willen worden, slecht eten.
Is gelukkig tijdelijk weet ik nu.
 
Noem het een groeisprong, zo'n populair woord tegenwoordig. Het is heel gewoon dat je kind rond die tijd zich steeds meer bewust gaat worden van haar omgeving, en dus op die manier uitprobeert. Ze krijgen langzaam een eigen willetje. Dat is het denk ik.
 
Terug
Bovenaan