Mijn meisje slaapt 's nacht door!!!

Het lijkt wel een topic uit het eerste half jaar van onze kindjes, maar sinds het 'snachts spoken van onze dame ( min. 2x per nacht wakker en veel drama en ik kan dan helaas niet meteen weer slapen en zeker niet toen het zo koud was ) slaapt ze nu sinds 2 weken  weer heerlijk door.
En papa en mama dus ook, en dat is zoooo fijn.
Voor sommige van jullie  zal dit vast wel heel herkenbaar zijn!!!
Ik moest dit toch even kwijt, want ik ben er uiteraard heel erg blij mee.

Hier is ze dan mijn lieve spookje, dat erg wijs aan het worden is.
Zaterdagavond blijven de meiden altijd op, ik was 's middags met Roos gaan shoppen en had Linde dus niet veel gezien die dag.
Klimt ze op schoot, armpjes om mijn nek, zegt ze mama ikke heb jou gemist, ik hou van jou!!!! smelt.......

groetjes Daniëlle.

ahh schattig. En die gebroken nachten: heel herkenbaar. Kian slaapt meestal door hoor, maar als ie dan weer even ziek is geweest ofzo, dan hebben we weer twee weken drama.
Nu is ie ook vaak even wakker snachts, maar dan gaat ie z'n liedjes even doornemen en daarna valt ie weer in slaap. Daar kan ik wel mee leven, want ik kan blijven liggen!
Liefs Nelleke

wat heerlijk zeg dat ze de nacht door slaapt! Hier slaapt marek helaas nog steeds niet door maar hij kruipt rond 3/4 uur soms wat later bij ons in bed en slaapt dan verder dus dan komen we in ieder geval nog wel een beetje aan slapen toe
mira mv marek en ??

Terug
Bovenaan