mijn meissie wil niks van me weten ineens...

hoi meiden,

ik heb al gereageerd op een andere tpoic, hij kletst niet meer maar wil zelf nog ff een tpoic plaatsen.
mijn lieve meid laat me compleet links liggen. ze kijkt me niet aan, alles probeert ze om mij maar niet aan te hoeven kijken, naar papa kijken doet ze het liefst.
als papa haar vast heeft kijkt me ok niet aan.
kletsen is veel minder geworden en doet ze af en teo ibj papa wel maar bij mij helemaal niet meer.
en lachen ook niet meer naar mama.
dit is nu al zo'n 3 dagen zo en ik begin me erg verdrietig te voelen nu...
waarom wil mijn meissie niks van me weten snik snik snik...
hoort het bij de leeftijd misschien? ze is nu bijna 5 maanden.

groetjes Miranda

Ja het kan wel dat ze op een gegeven moment nieuwe dingen leuker vinden, maar dat zegt niks over jou.
Je hoeft echt niet bang te zijn dat je kindje niet meer van je houdt, geloof je het zelf?

Heb het zelf ook wel gehad hoor toen bryan ongeveer op die leeftijd was, vond ie alles interessant behalve mama. Dus snap wel hoe je je voelt. Maar ook dat gaat weer over hoor, Bryan lacht nu elke dag tegen me hoor. Dus het komt allemaal goed!

Renske is nu 4mnd en lacht juist het meest naar mij.

groetjes Mieke
mama van Bryan (1,5jr) en Renske (4mnd)

he zo hoort het natuurlijk niet he!

Maar ik heb het wel eens gehoord van andere moeders. Volgens hen lag het er aan dat mama ineens te spannend was geworden? Veel babies kunnen hun moeder ook niet lang aankijken, te spannend...

Dit zal ook vast wel weer overgaan, hopenlijk heel snel!

hoi
bij ons was het een tijdje andersom.hij wou niks van papa weten.papa vond dat erg teleurstellend en voor mij was t ook niet fijn,want ik ben zondag een heerlijk dagje naar de efteling geweest,maar de lol was eenmaal thuis meteen over,want boas had de hele dag liggen mopperen en huilen en papa was ook niet meer te genieten.toen ik binnenkwam ging boas gelijk lachen en blij doen.hetzelfde verhaal de volgende dag,toen ik even wou paardrijden.mn man  was echt gekwetst.heel sneu.
gelukkig is t nu weer over en papa is weer helemaal in.gelukkig maar,want morgen moet ik weer werken en is papa weer aan de beurt om voor de kleine te zorgen.
je bent dus niet de enige.hopelijk waait het snel weer over.

Hoi Miranda,

Esther heeft dat ook een tijdje gehad: de hele tijd alleen maar naar papa kijken en lachen, terwijl mama geen knip voor haar neus waard was. Daar heb ik toen een paar keer een flinke huilbui om gehad. En toen...draaide het wonderlijk genoeg opeens helemaal om. Toen kreeg papa haar niet aan het lachen en mama wel weer. Geen peil op te trekken. Maak je dus niet al teveel zorgen (hoe vervelend het nu ook is), ook bij jou komt het ongetwijfeld binnenkort goed!

Groetjes,

Eveline

heb bij de vorige voeding een smile van oor tot oor gehad, dus ik voel me weer helemaal goed. ik twijfel niet of ze van me houdt maar ik dacht echt ff dat iets verkeerds deed.
maar dat valt gelukkig reuze mee.
ben blij dat mijn meissie me weer ziet staan.
heb ook weer heerlijk geknuffeld want dat wou ze afgelopen paar dagen niet en nu weer heerlijk haar mollige armpjes om mijn hals, trekkend aan mijn haar, want tja dat blijft gewoon leuk.

groetjes Miranda

oh gelukkig maar!
ze dacht vast, oh jee,mama wordt er een beetje verdrietig van dus snel goed maken!!
heerlijk he als ze je zo lekker knuffelen!!

groetjes marijke

Terug
Bovenaan