mijn middagje ziekenhuis

A

Anoniem

Guest
Nou het was me het middagje wel, ik had 3 afspraken maar dat werden er uiteindelijk 5 (moest nog bloed laten prikken en ook nog langs de opname). Ze ligt nog steeds in stuit, maar dat wist ik wel al. Wat interessant was, was bij de anestist, ik heb een aantal tatoages op mijn rug waarvan er 1 op mijn onderrug zit. Ik vroeg of hij de goeie plek wel zou kunnen vinden dan, toen heeft hij gekeken en ik had geluk, hij kon boven de tattoo blijven. Hij zei dat hij niet door tattoo's heen ging prikken. Dat wist ik dus niet, ik weet ook niet waarom hij dat niet zou doen maar hij zei dat hij dat in ieder geval nooit zou doen.

Wat verder nog interessant was, is dat deze gyn (ik had een andere dan gewoonlijk) vroeg of mijn eigen gyn mij erop had gewezen dat de baby een 'natte long' kon overhouden aan een keizersnee met mijn zwangerschapsduur. Nee daar heeft ze niks over gezegd...hij zei dat het verder niet erg was en dat het altijd weer over gaat maar dat ze dus wel in de couveuse zou belanden. Maar het hoeft dus niet. Verder was ze een mooi gemiddeld kindje, niet te licht en niet te zwaar. Dus ik vroeg wat is dan gemiddeld, 3kg? Ja 3 kg zei hij. Nou dat is toch netjes voor een kindje van 37 weken

Ik moet me woensdag om 7.30 melden, krijg ik een CTG, een echo, word bloed afgenomen en mag ik mijn spullen uitpakken. Vlak voor de operatie krijg ik dan de katheter ingebracht.

Ik word nu wel nerveus hoor, vanavond de laatste nacht met mijn zoontje alleen want morgen gaat hij al bij mijn tante logeren anders moet ik hem woensdag om 5 uur uit zijn bed halen om op tijd klaar te zijn en hem op het logeeradres af te leveren. Is toch wel een raar gevoel hoor, dat we nu voor het laatst met zijn tweetjes zijn.

hoi mommy,
ten eerste heel veel succes woensdag, wat die natte long betrefd,dat had mijn zoontje ook ,maar daarvoor hhft hij een nachtje in de open couveuse doorgebracht en dan wordt er als het ware zuurstof over het mondje beblazen,na dat nachtje mocht hij al bij mij op de kraamafdeling.
ikzelf heb ook mijn datum al ,maar ik zeg hem nog niet omdat er nogal wat bekende weten dat ik op deze site zit en ik alleen wil dat de grootouders de datum weten.
groetjes saskia

oh dat valt dan nog mee als het maar een nachtje was. Ik hoop dat de mijne er geen last van heeft, maar als wel dan is het niet anders. Het is in ieder geval niks ergs heb ik begrepen. Is je datum nog lang weg of is het redelijk snel of wil je zelfs dat niet zeggen :) kan ik me wel voorstellen hoor!

Hoi Mommy,

Spannend allemaal zeg! Het wordt nu wel allemaal heel echt, en jij gaat nu voor in onze KS bevallingen dus kan jij straks vertellen hoe het allemaal was. Wel tof dat hij rekening houdt met je tattoos, ik heb er 9 maar geen 1 op mijn rug dus heb daar geen last van.

Nou ik had meer het idee dat het een andere reden had dat hij er niet doorheen wilde prikken. Ik heb het niet gevraagd, maar kan me zo bedenken dat er dan inkt in je ruggegraat terecht kan komen. Die inkt zit toch in kleine bolletjes onder je huid. Maarja, ik had geluk, het kon er nog net boven. Heb jij er nou 9 zei je? Das wel veel, ik heb er 'maar' 4. Was wel leuk want een verpleegster die mijn bloed afnam vond de kleine op mijn arm erg mooi, ik zeg nou dan moet je toch mijn rug even zien (had een topje aan) daar heb ik bovenaan op het schouderblad zal ik maar zeggen twee grote vogels. Vond ze mooi, was wel grappig. Ik zie nog tegen mijn moeder, zie je wel dat er ook mensen zijn die wel van tattoo's houden.

gelukkig zijn er zat mensen die van tattoo's houden mijn man zet ze
helemaal makkelijk
fijn dat het voor onderzoek klaar nu is het bijna zover voor jou
zet hem op
doei marina

Ik wil je ook alvast veel succes wensen. Had ik trouwens ook nooit van gehoord, een natte long. Maar het hoeft dus niet. Ze heeft trouwens al wel een heel mooi gewicht voor 37 weken en een beetje.
Nou, morgen heb jij je meisje al in je armen. Leuk, leuk, leuk!!!!

Groetjes Miriam (38+2)

Veel succes Mommy!!

Ze hebben zeker geen laptop en internet voor je op de afdeling!! Haha, hopelijk ga je je niet vervelen!

Groetjes, Mirjam (38+1)

Terug
Bovenaan