Hai
Ik heb op 19 april een mirena spiraal laten zetten bij de huisarts,
deed wel wat pijn maar niet ernstig, was wel te doen.
Hij zij alleen maak even eeen echo bij de radiologie om te kijken of die goed zit.
Ben ik daar afgelopen vrijdag geweest, en de man vertelde mij dat die geen spiraal zag zitten. Ik schrok me een hoedje, ik dacht hoe kan dat nou en dat vroeg ik dus ook.
Hij melde mij dat de huisarts hem niet heeft geplaats en dat die het ding onbewust er weer mee uit heeft getrokken.
Ik ben toen langs de huisarts gegaan om dit te melden.
De assistente zei mij dat ik hem wel verloren zou hebben.
Ik dacht hoe kan dat nou dan zou ik het toch voelen, nee zei ze het gebeurt wel vaker dat een spiraal eruit valt. Dat komt omdat je pas bent bevallen en je baarmoeder nog niet helemaal gesloten is.
Ikzei waarom plaatsen jullie hem dan???? geen antwoord !!!!
Ik vertelde er ook wat de man zei van radiologie, dat die waarschijnlijk nooit geplaast was. Dit vond zei echter een hele foute mededeling dat had die nooit mogen zeggen!!
U bent hem verloren zei ze, ik maak wel een afspraak bij de dokter,dant kunt u het met hem bespreken.
Vandaag was ik dus bij hem en vertelde het verhaal, hij voelde wat aan me buik ging even vanbinnen kijken en belde de gyn voor overleg.
Oke hij zei je moet vandaag nog een foto maken van je buik en aanstaande donderdag heb je een afspraak bij de gyn.
vanmiddag heb ik een foto gemaakt en jahoor de spiraal zit nog in me buik.!!!
Hij is verdwaald.
Donderdag hoor ik wel over hoe en wat!
Ook bloed ik nog steeds en niet een klein beetje ook.
Echt mensen ik heb zoveel negatieve verhalen gelezen maar ondanks dat beloot ik het toch te nemen.
Ik laat hem donderdag eruit halen en voor mij nooit meer een mirena spiraal.
groetjes sabina n ceylin 12.03.07
Ik heb op 19 april een mirena spiraal laten zetten bij de huisarts,
deed wel wat pijn maar niet ernstig, was wel te doen.
Hij zij alleen maak even eeen echo bij de radiologie om te kijken of die goed zit.
Ben ik daar afgelopen vrijdag geweest, en de man vertelde mij dat die geen spiraal zag zitten. Ik schrok me een hoedje, ik dacht hoe kan dat nou en dat vroeg ik dus ook.
Hij melde mij dat de huisarts hem niet heeft geplaats en dat die het ding onbewust er weer mee uit heeft getrokken.
Ik ben toen langs de huisarts gegaan om dit te melden.
De assistente zei mij dat ik hem wel verloren zou hebben.
Ik dacht hoe kan dat nou dan zou ik het toch voelen, nee zei ze het gebeurt wel vaker dat een spiraal eruit valt. Dat komt omdat je pas bent bevallen en je baarmoeder nog niet helemaal gesloten is.
Ikzei waarom plaatsen jullie hem dan???? geen antwoord !!!!
Ik vertelde er ook wat de man zei van radiologie, dat die waarschijnlijk nooit geplaast was. Dit vond zei echter een hele foute mededeling dat had die nooit mogen zeggen!!
U bent hem verloren zei ze, ik maak wel een afspraak bij de dokter,dant kunt u het met hem bespreken.
Vandaag was ik dus bij hem en vertelde het verhaal, hij voelde wat aan me buik ging even vanbinnen kijken en belde de gyn voor overleg.
Oke hij zei je moet vandaag nog een foto maken van je buik en aanstaande donderdag heb je een afspraak bij de gyn.
vanmiddag heb ik een foto gemaakt en jahoor de spiraal zit nog in me buik.!!!
Hij is verdwaald.
Donderdag hoor ik wel over hoe en wat!
Ook bloed ik nog steeds en niet een klein beetje ook.
Echt mensen ik heb zoveel negatieve verhalen gelezen maar ondanks dat beloot ik het toch te nemen.
Ik laat hem donderdag eruit halen en voor mij nooit meer een mirena spiraal.
groetjes sabina n ceylin 12.03.07