Mijn Nachtmerrie

Heey dit is niet echt een discussie maar ik wou gewoon meer mijn ei kwijt. Ik ben namelijk zwanger van mijn 1ste kindje het is onze echte liefdesbaby maar ik voel me niet zo gelukkig als ik me zou moeten voelen ik hoop natuurlijk dat het nog wel komt want ik wil me kindje ook niet te kort doen. En net nou vandaag ben ik erachter gekomen dat mijn partner affaire heeft met zijn achternicht. Ik wil me zo graag gelukkig voelen maar het lijkt of het niet voor mij is weggelegd. Ik zou graag samen ons kindje willen opvoeden dat is het beste maar ik weet niet of ik nu nog wel samen met hem wil zijn of dat hij uberhaupt een plekje verdiend in ons wereldje pff wat een zucht soms lopen dingen niet zoals jij t voor t oog had.

Jeetje meid dat is heftig, kan me voorstellen dat je niet gelukkig voelt.
Hoe hebben jullie het nu geregeld,wonen jullie wel samen?
Hoelang ben je zwanger?
Veel sterkte.
Liefs vierzwanen

Meid wat erg! Kan me net als vierzwanen voorstellen dat je je niet gelukkig voelt. Ik kan alleen voor mezelf spreken als ik zeg dat mijn partner dan voor mij heeft afgedaan. Ik zou hem maar eens goed laten nadenken over wat hij allemaal op het spel zet.
Heel veel sterkte.

Liefs

hej meid, wat een rot situatie! Hebben jullie het er al over gehad? Het belangrijkste lijkt mij dat je doet waar jij je goed bij voelt. Als je je nog prettig kunt voelen bij je partner moet je dat doen.. maar is dat niet het geval dan is dat ook goed, lijkt heel moeilijk maar spanningen tussen jou en je partner is voor de kleine ook niet goed en voor jou zeker niet! Sterkte! laat je even weten hoe het met je gaat?

Hoi meid

inderdaad wat een rot situatie..
Gelukkig is dit ook een forum waar je dit soort dingen kwijt kunt.. Ik zou ook luisteren naar je hart, en doen wat jou het beste lijkt.. Vervelend dat je niet echt kunt genieten van je zwangerschap op deze manier.. en stress is voor de kleine helemaal niet goed, en voor jezelf ook niet.. sterkte met de moeilijke keuze die je moet maken..

Jeetje wat een enorme k*t situatie zeg! Je moet echt luisteren naar wat je gevoel je ingeeft. Alleen jij en je partner weten hoe de situatie precies in elkaar steekt en aan de hand daarvan kun je beslissingen nemen en afspraken maken, maar oh wat is dat lastig!
Denk in ieder geval goed aan jezelf en aan de kleine!
Heel veel sterkte en succes!

He bah! Wat een rottige situatie. Ook moeilijk om nu uberhaupt een beslissing te nemen over zulke grote dingen, met alle hormonen in je lijf.
Gebruik vooral het forum om van je af te schrijven, daar is het (ook) voor bedoeld!

Wat een rot situatie zeg, bah! Kan me voorstellen dat je nu niet echt gelukkig kan zijn, en dat terwijl er zo iets moois in je groeit.
Ik zou zeggen luister naar je hart en niet naar je hormonen... Geef het even de kans om dit te verwerken er staat je nog zoveel te wachten.... Heel veel sterkte gewenst.

Terug
Bovenaan