Mijn nieuwe fiets:

A

Anoniem

Guest

En dan heb ik er nog een paar retrofietstassen op laten zetten:

en natuurlijk het fietsstoeltje en de buggydrager. Stijn geniet er echt van om voorp de fiets te zitten, de wind in zijn haartjes en lekker om zich heen kijken. Vooral op klinkerwegen vermaakt hij zich prima dan zit hij heel de tijd geluidjes te maken die dan heel lief klinken door het gehobbel van de weg.   Nu nog even kijken of Stijn de regenponcho past en anders maar even een nieuwe aanschaffen en we zijn er helemaal klaar voor!!!

WAUWWWWW Wat een gave fiets!

Daar gaan jullie zeker veel fietsplezier van hebben hoor!!

X Saskia

Een hele gave fiets!!! En het is zoooo heerlijk om te fietsen. Geniet er van en een hoop veilige kilometers!!

Zo mamatorist, wat een super fiets zeg
Daar kan je lekker wat kilometers op gaan maken hé!
Heel veel fietsplezier

groetjes,
Achnita

Hoi Marloes,

Ik heb gisteren ook maar een nieuwe fiets gekocht, mijn oud beestje van 12 jaar trok het niet meer helemaal met 2 kinderen erop en nog boodschappen.
Voor mij is het dan ook een mamafiets geworden, omdat de oudste voorlopig nog niet zelfstandig zal kunnen fietsen (bijna 4 jaar). Hij heeft veel schrik en durft niet hard te gaan en je moet toch een bepaalde snelheid hebben om  te fietsen.

Veel plezier van je nieuwe fiets. Ik moet nog een weekje wachten, maar dan gaan we er ook weer van genieten.

gr Saskia

Hoi,

ik vond het zo super dat deze fietsenmaker mijn fiets meteen ging klaarmaken en ik er na een half uur wachten op weg kon fietsen met fietstassen en buggydrager en al erop. Ik heb al tegen mijn man gezegd dat ik, als Stijn achterop gaat, een bakkersmand voorop wil, zodat ik nog meer boodschappen kan meenemen.

Deze week ben ik echt al overal heen gefietst want dat kan nu weer en dat is fantastisch. Stijn geniet zo voorop de fiets en ik vind het ook wel prettig om weer eens naar wat andere supermarkten te gaan, wat dan koop ik toch weer andere dingen.

Mijn fiets is trouwens van cortina, en geschikt voor heavy duty. Dat heeft mijn fiets wel nodig ook!!!

Wat duurt een week wachten lang dan he als je je fiets wilt. Ik wens je heel veel fietsplezier!

Groetjes van Marloes (ik had van de week trouwens wel spierpijn in mijn bovenbenen, want ik ben echt al overal heen gecrost)

Ik heb ook sinds 4 weken een nieuwe fiets. Heerlijk, je wereld word dan toch weer een stukje groter. Heb wel last van zadelpijn!

Hoi marloes,

Mijn fiets is ook van Cortina, toch stevige degelijke fietsen voor een prima prijs.
Het is op dit moment gewoon topdrukte bij de fietsenmaker, en mijn man heeft ook een fiets gekocht dus daarom moet ik even wachten.
Maar ik kan nog fietsen, mijn oude fiets heb ik nog en daarop kan ik nog wel een weekje vooruit. Al is het hier de afgelopen week hopeloos geweest met het weer, veel regen en dat vind ik niet echt fietsweer.

Veel fietsplezier en die spierpijn moet je maar even voor lief nemen. Wordt vanzelf beter als je meer fietst.

gr Saskia

Terug
Bovenaan