mijn NOD was op 1 februari

A

Anoniem

Guest
Dag dames,

Ik moest normaal mijn NOD hebben op  1 februari. Ik had er echt goeie hoop in. Gisteren ben ik toch ongesteld geworden. Dit brengt mijn cyclus terug op 26 dagen. Ik kan het echt niet meer volgen. De ene keer is het 32 dagen, de andere keer 26 dagen...
We gaan naar de volgende ronde, ronde 5. Ik begin al ongeduldig te worden, ook al weet ik dat vele mensen over ronde 5 gaan. Ik was zwanger van mijn eerste na de 2e ronde, zodus ging ik ervan uit dat dit nu ook zo zou zijn.
Zopas gehoord van een collega dat ze zwanger is. Niet gepland, wel zwanger en blij.
Stiekem ben ik wel héél jaloers.
Ik hoop dat het snel mijn beurt is.

Aan iedereen veel succes,
Groetjes,

hoi els,

mijn   nod   wa s ook   1   februari..inderdaad   was.
ook gisteren   ongesteld geworden..das   echt   balen.

voor mij is   het nu   ronde   2..op   naar   de   derde dus...
ik   zie het   allemaal   wel..word   er   sjachie   van.

he meis sterkte komende   maand en   wie   weet!!   liefs   maagd

Balen meis.

Ik snap best dat je een beetje jaloers bent hoor. Dat zou ik nu ook
hebben als ik hoorde dat iemand zwanger is. We willen zo graag he meid?

Succes en sterke.

Liefs wen

He meiden,

Die jaloersie komt me heel bekent voor. Zelfde gehad met een collega. Was helemaal niet met kinderen bezig en ineens komt ze vertellen dat ze zwanger is. Vervolgens ging ze tegen mij zeggen dat ik er niet zo mee bezig moest zijn, want op die manier lukt het nooit volgens haar. Nou dat het haar binnen in 1 ronde lukte. Echt ik ben heel blij voor haar en ik gun het ieder ander ook echt, maar ga dan alsjeblieft mij niet vertellen hoe het moet. Bah!

Maar voor ons gaat het ook allemaal snel gebeuren!!!!
Liefs Carina

Hoi
Ik ken het.... mijn jongste zusje is  door een ongelukje zwanger geraakt. En dat terwijl wij het echt serieus willen. Het nieuws kwam als een klap aan voor mijzelf. En wat moet je dan zeggen als je zelf ook zo graag wilt maar het niet aan iedereen wilt vertellen. De reactie van haar vriend was het lukt alleen als je echt van elkaar houd...........alsof ik niet van mijn vriend houd............ het lef om zoiets te zeggen. We zullen het maar op onnadenkendheid houden.
Kop op, de eer aan je zelf houden en weer verder gaan. Ik doe het toch op mijn eigen manier en weet meer als het onnozele kind dat nog niet eens wist dat bij een zwangerschap ook inwendig onderzoek hoort of een inwendige echo.
Zo dat lucht op.
Enne het fenomeen jaloezie dat is echt heel herkenbaar.
(misschien is het ook echt wel iets meisjesachtigs)

Groetjes Bloem 25

Hoi
Ik ken het.... mijn jongste zusje is  door een ongelukje zwanger geraakt. En dat terwijl wij het echt serieus willen. Het nieuws kwam als een klap aan voor mijzelf. En wat moet je dan zeggen als je zelf ook zo graag wilt maar het niet aan iedereen wilt vertellen. De reactie van haar vriend was het lukt alleen als je echt van elkaar houd...........alsof ik niet van mijn vriend houd............ het lef om zoiets te zeggen. We zullen het maar op onnadenkendheid houden.
Kop op, de eer aan je zelf houden en weer verder gaan. Ik doe het toch op mijn eigen manier en weet meer als het onnozele kind dat nog niet eens wist dat bij een zwangerschap ook inwendig onderzoek hoort of een inwendige echo.
Zo dat lucht op.

Groetjes Bloem 25

Hoi
Zo dat lucht op.

Groetjes Bloem 25

Hey Els!

Balen zeg, dat je ongesteld bent geworden.

En idd frustrerend dat andere mensen met een poep en een zucht zwanger worden. Helaas is het niet anders...koppie op en voor de volgende ronde gaan, he?!

Liefs, Tess.

Terug
Bovenaan