mijn onderbuik zet zich heel strak uit....

A

Anoniem

Guest
hay meiden

ik heb vandaag ergens last van,mijn onderbuik zet zich heel spastisch uit.Je ziet het ook echt terwijl ik niet ben aangekomen.Ik voel hem ook steeds spannen en een soort samentrekken  en ik kan hem ook niet"inhouden'" net als normaal.
een van jullie hier bekend mee?
xx groetjes moniek

ik heb dat meestal een week voor ik ongi moet worden, dus kan ook zijn als je zwanger bent denk ik(dat heb ik nog niet meegemaakt). Ik weet nog goed dat ik toen in de 1e ronde mezelf blij zat te maken, voelde mezelf zooooooo zwanger.......

hahha heeel herkenbaar
ik voelde mezelf ook heel erg zwanger enzo.
het is maar hoe graag je het wilt.
je WIL alle dingen voelen dat wel hihi
maar ik heb de 28e mijn nod.Hoop op het beste maar kan zijn dat je gelijk hebt.
alleen ik twijfel zo omdat ik pas die posi test had(met 5 neg.erachteraan hoor)
blijft toch in je hangen die blijdschap en overtuiging..
wat ik wel zonde vind altijd is als meiden niet zwanger willen worden en het toch worden(raar genoeg is dat vaak zo),ze het dan moeten laten weghalen..vooral als je ziet hoelang sommige van die meiden hier al ant proberen zijn..
xx moniek

Het kan natuurlijk altijd dat je zwanger bent he, ieder lijf is anders!
Ik vind het heel erg als in mijn omgeving kinderen(zo noem ik ze dan) zwanger raken en dan weg laten halen. Het word je dan vertelt door mensen die niet weten dat je bezig bent en dan is het echt slikken..... Mijn man heeft 2 nichtjes (jong), de een was een ongelukje en heeft het gehouden, woont bij pa en ma en ziet haar vriend niet veel meer en de ander was 18 en vond zich nog te jong, had net een vriend en die heeft het weg laten halen...
Hoe kan dat dan, is dan echt niet eerlijk meer......
Maar meis heel veel succes hoor, we duimen

duim ook voor jou hoor meis!!!
maar weet je mijn schoonzus had een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en zou geen kindjes kunnen krijgen alleen maar met medicijnen...
die is nu zomaar ineens 5 maanden al gewoon zwanger!!
wel leuk voor har maar ik ben wel heel erg jaloers om maar eerlijk te zijn.
hihi is dat heel erg?
groetjes moniek

Terug
Bovenaan