Ik moet dit even delen met mensen. Ben nog beduusd. Vanmiddag ging ik met mijn zoons van 5 jaar en 7 maanden naar de verjaardag van mijn tante. Het was gezellig we zaten buiten en mijn oudste zoon speelde met hun kleinzoon. Op een gegeven moment hoorden we een beetje lawaai dus mijn oom ging kijken en daarna kwam mijn zoon heel beteuterd aanlopen en hoorden we hun kleinzoon schreeuwen. Ik vroeg aan mijn zoon wat er was en hij zei dat mijn oom hem een klap gegeven had omdat de jongens tegen de garagedeur aan het slaan waren. Ik schrok daar erg van. Natuurlijk mag hij niet tegen die garagedeur slaan maar iemand anders mag mijn kind toch niet zomaar slaan?! Ik heb ook tegen mijn zoon gezegd dat hij niet met die deur mag spelen maar dat ome ... hem ook niet had mogen slaan. Ik heb er daar verder niets van gezegd en ben gewoon na beleefd groeten naar huis gegaan. Maar in de auto moest ik huilen (zonder dat de jongens het gemerkt hebben) en weet nu niet zo goed wat ik ermee aan moet. Ik weet dat hij zijn kleinzoon die ook vijf is en daar regelmatig is omdat zijn moeder ziek is al wel vaker een tik heeft gegeven...