mijn oude broeken...

... passen weer!!!

Een tijdje geleden probeerde ik mijn oude vertrouwde spijkerbroek maar eens. Veel te vroeg natuurlijk, hij kwam net tot aan mijn billen, maar ik kreeg hem er niet overheen, helaas. Mijn buurvrouwen probeerden me te overtuigen dan ik echt pas na 9 maanden weer 'de oude' ben... Maar zojuist paste ik voor het eerst weer in mijn oude broeken! sommigen gaan dicht met een kwab erboven. Alleen met een losse trui dus, maar anderen passen goed. Hoera! Ik heb weer een uitgebreide garderobe!!! En dat al weer na 2 maanden (9,5 week)

Ben zo trots op mezelf! Ik was voor mijn zwangerschap erg bang om een totaal ander (lees: lelijker, uitgelubberd, bestriemd..) lijf over te houden. Maar niets van dan alles! Geen striae, nog maar een kilo boven mijn oude gewicht en pas mijn oude broeken weer. Zonder lijnen, sporten of buikspieroefeningen!
(wel met veeeeeeel wandelen)

lekker is dat he?ik ben nu na 13 weken 15 kilo kwijt en moet er nog 7.maar ik voel me niet meer zo dik als in het begin.logisch,ben ik ook niet meer.maar ondanks de 7 kilo meer voelt en oogt mijn lijf weer als vanouds.ik pas een paar broeken die voorheen wat ruimer zaten nu redelijk,de rest heb ik weggedaan en ingeruild voor een maatje groter.ik had geen zin om mezelf depri te staren op mn oude garderobe.en die 7 kilo,die vallen er vanzelf een keer af.zoniet,dan misstaat t me nog niet.ik ben altijd een dunne pier geweest en nu ben ik normaal(met een klein buikje)
groetjes kari

Ik pas gelukkig alweer een heel tijdje in mijn oude broeken, maar mijn 'oude' figuur heb ik al twee jaar geleden verloren na de zwangerschap van onze oudste. Krijg ik ook nooit weer terug geloof ik. Ach ja, als die kilo's er maar weer af zijn. Moet er nog 3 af nu. Valt best mee deze keer!

He wat leuk om te horen dat er ook dames zijn die blij zijn met die extra pondjes.

Ik had ook maat 34/36 en draag nu na 7 weken  een maat 38.

Ik hoop niet dat het weer zo snel gaat als vorige keer, toen ging ik werken en al snel woog ik nog maar 52 kilo. Maar eerlijkheid duurt het langst. Ik wil wel graag mijn taille weer terug.

Groetjes mij

Ik ben ook na de zwangerschap van 34 naar 36 gegaan. Niet zo ´n probleem, was toch altijd te dun. Ik paste de volgende dag al weer in mijn oude spijkerbroeken, daar was ik zo trots op! Kreeg ook enorm veel complimenten. Maar ben volgens mij de enige vrouw die aankomt tijdens het geven van bv, want ben nu toch een maat groter geworden en bye bye strakke buik.
Extra kilo ´s: welkom!!!! Maar de buik mag wel weer plat.

Hoi,

Ik wou dat ik weer in mijn broeken kon zeg! Ik ben van maat 34 naar 38/40 gegaan nu  in de zwangerschap was het maat 44. . Maar net als de dames boven heb ik liever maat 36 maar helaas ben ik daar nog lang niet moet dan nog zeker 8 kilo af. Vroeger kwam ik dus haast niet aan (al met moeite op gewicht blijven). Tijdens de zwangerschap 25 kilo aangekomen en de laaste kilo's wil er niet af lijkt het! Ik voel me echt dik nu (klein en dik hihi).

Nou ja, als ik stop met bv geven ga ik sporten.

grt suuz mv joshua 8-2-07

Hallo allemaal,

Ook ik kon (gelukkig) al redelijk snel weer mijn eigen kleren aan.
Vanaf 3 a 4 weken na de bevalling loop ik alweer in mijn wijdere kleren. Sinds de 5de week ofzo  pas ik ook weer in de wat strakkere, toch wel fijn zeker met de rokjes enzo deze lente....
Ik heb wel nog zoals iedereen vel over... hopelijk trekt dat nog weg...
Ik heb ongeveer nog 4kg teveel denk ik... Ik was ongeveer 17 aangekomen, en in de kraamweek was ik er al 10 kwijt. Tot nu toe nog geen lijnpoging gedaan omdat ik het absoluut nog niet belangrijk vind. Als ik straks weer ga werken, ach dan komt het vanzelf wel. Ik moet wel zeggen dat ik sinds de bevalling bijna niet meer snoep, niet omdat ik het van mezelf niet mag, maar ik heb er gewoon niet zo'n zin meer in (op hier en daar een keer een uitzondering na). Dus dat scheelt natuurlijk ook wel veel denk ik.

Voor een ieder die dit "geluk" nog niet heeft; SUCCES, het komt vanzelf wel (soms met een beetje doorzettingsvermogen)

Groetjes,
Nymue

Terug
Bovenaan