mijn ouders willen nog geen opa of oma worden.

A

Anoniem

Guest
Gister zijn we met mijn ouders en opa en oma uit eten geweest.
Mijn opa vroeg toen wanneer hij achterklein kinderen kreeg.
Van mijn broer of van mij.

Toen zei mijn moeder dat ze nog helemaal geen oma wilt worden.
Ze zou eens moeten weten.
haha.

Vond ik even grappig om te vertellen.

Groetjes Inge (ronde 11 eerste kindje)

Hai Ing,

Nog 5 dagen wachten tot bezoek ziekenhuis he?!
HA HA, malle ouders. Alsof ze er iets over te zeggen hebben. Mijn ouders waren precies tegenovergesteld. Die roepen al 10 jaar dat ze het geweldig zouden vinden.
Nu zijn ze 14 sept 2006 voor het eerst opa en oma geworden en hun leven draait nu volledig om hun eerste kleinkind. Ze zijn er zo mee verguld. Heerlijk om te zien.

En, meis, had je al gelezen dat ik direct na de 3e miskraam van 4 december WEER ZWANGER ben? Vandaag 5 weken en 1 dag. Nog nooit zover gekomen, dus dat is op zich al positief. Ben wel erg bang, maar ook erg blij! 3 keer zwanger in 6 maanden gaat je niet in de kouwe kleren zitten.
Ben trouwens 14 sept uitgerekend. Hoe toevallig.
Ik hoop dat het voor jullie ook snel raak mag zijn. Ik hou je berichtjes in de gaten in ieder geval.

dikke kus, Annette

Hey annette,

Ik was net je andere berichtje aan het lezen.
Gefeliciteerd!! Vind het echt leuk om te horen.
Hoop zo voor jullie dat het nu goed gaat!
Schiet al aardig op dus al 5 weken.
Echt spannend!

Ja donderdag is het eindelijk zover.
Dan mogen we naar de uroloog.
Kan haast niet wachten.
Maar dat moet helaas wel

Wanneer moet je naar de gyn dan?
Hoop echt dat het goed blijft gaan en dat je 14 sep een gezond kindje in je armen hebt.

Liefs Inge

hoi,

nou ik heb hetzelfe hoor, mijn schoonouders slaag echt helemaal door als we het over kinderen hebben, of als mensen vragen wanneer er bij ons iets komt.   Van de ene kant kan ik er heel hard om lachen maar van de andere kant doet het me soms wel eens erg pijn.....

Laatst heb ik tegen mijn schoonmoeder gezegt dat ik het niet leuk vond dat ze dat zei, ik zei;ik vind dat niet zo tof wat je zegt, misschien zijn we al wel een jaar bezig en lukt het niet en dna zeg jij nog zoiets ook........ daar was ze wel even stil van.

Ik vind het persoonlijk erg vervelend als mensen zich met dit soort zaken bemoeien...
Mijn moeder staat al een tijd te springen om oma te worden maar nu zegt ze gisteren ineens, je wacht toch nog wel even he, anders is het wel heel snel en dan voel ik me zo oud. ..... Alsof ze gewoon voelt dat we ergens mee bezig zijn!!!

Liefs gridje

hoi gridje,

Ik snap het helemaal!
Het is ook echt niet leuk als mensen aan je vragen of het niet eens tijd word voor kinderen.
Mijn ouders zaten gister ook zo stom te doen.
Toen zei ik ook misschien zijn we wel onvruchtbaar.
Toen was het gelijkt afgelopen.
Bij ons weet nog nietmand dat we bezig zijn.
Maar mijn schoonouders vragen er ook steeds naar.
We willen eerst de afspraak van de uroloog afwachten en misschien dat we het dan gaan vertllen.

Liefs Inge

Hoi allemaal,
Mijn moeder zei altijd nou voorlopig wordt ik gelukkig nog geen oma en dat is na een tijdje wel omgedraaid. Ik heb een hele goede band met mijn moeder en zij weet dus ook   dat we bezig zijn. Ze ziet hoe dol wij op kindertjes zijn en hoe groot onze wens is en dan is het fijn om het daar met haar over te hebben.
Bij mijn schoonfamilie weten ze het wel allemaal, maar we hebben het er nooit over. Ze zien ons gewoon vol liefde spelen met de kleintjes van mijn schoonzus en dat zegt genoeg. Na de kerst had ik bruikgriep, de schoonfamilie dacht dat ik zwanger was, helaas niet. Altijd als we met de kleintjes bezig zijn, is er altijd wel een opmerking. Dat doet me wel verdriet soms, maar dat doen ze niet bewust. Wij zitten nu in ronde 7.
Liefs Lientje

Terug
Bovenaan