Mijn ovulatietesten verpest !

A

Anoniem

Guest
O o oo heb het helemaal verpest .

Ben vorige week begonnen met testen dat ging goed zaterdag ochtend zag ik heel erg licht het eerste streepje dus dacht ok morgen weer ff testen maardat is er dus bij ingeschoten had zaterdag namelijk vrijgezellefeest en was behoorlijk aangeschoten en had ik behoorlijk veel last van zondag dus zon beetje heel de dag op bed gelegen en daarom dus ook niet getest .

Gisteren wel getest en vandaag ook maar niets te zien heb ik hem nu al gemist was ie dan dus zondag ......we hebben zaterdag nacht en zondag ochtend wel geklust (kwam toevallig zo uit ) .

Ik weet dat veel drinken niet goed is voor de vruchtbaarheid maar we zijn nu een jaar bezig en en ben het beetje zat om overal op te letten zonder resultaat . Ik heb steeds maar een wijntje op enz maar van het weekend wilde ik gewoon even alles van me af zetten me werk het klussen stress enz ik heb het geweten en ben al gestraft heel de zondag ..............

Ik zou ong 15 juni mijn nod moeten hebben en mijn cyclus zit altijd tussen de 25 en 30 dagen , wat denken jullie zou mijn ei nog komen of is ie al geweest ??

Liefs

kijk een op www.predictor.nl

daar kan je op de online biologische klok precies je gegevens invullen en krijgt dan een duidelijk beeld van wanneer je eisprong/ ongi ed is....

Succes!!!

Ik denk dat je je ei hebt gemist idd...:(

Je kunt idd even kijken op de link van JIG, maar pas wel op met zulke sites. Ze zin gebaseerd op de gemiddelde vrouw, dus het kan best zijn dat jouw ei eerder of later komt dan dat daar staat. Mijn ei wil nl nog wel eens verschillen, terwijl ik wel altijd op dezelfde dag ongi ben.

Succes!

Zoals je het beschrijft denk ik idd dat je hem met het testen hebt gemist. Maar je zegt ook dat jullie wel geklust hebben dus heb je iig wel kans om zwanger te raken! Ik zou voor de zekerheid deze week nog even doorklussen en dan wachten tot je nod.

Succes!!
Liefs ciomama

Waahhh dat is even balen. Maar jullie hebben geklust. Dus als jij je ei niet gespot hebt met de test. Kan het wel zijn, dat je optijd gemeenschapt had en dat dan niet omdat het moet.

Ene als je al zo lang bezig bent, mag het best dat je een maand je even niet aan de leefregels houdt hoor. Het is niet niks allemaal.

x yvonne

ik denk ook idd dat je je ei gemist heb.. maar jullie hebbe wel 1 keertje geklust en dat kan genoeg zijn natuurlijk..

En over die drank.. oke goed is het niet maar mijn schoonzusje kwam erachter dat ze zwanger was (en is precies een week erna (!!!!) bevallen).
Zij heeft alles gedaan wat niet mocht, rauw vlees heel veel drank, roken etc.
Het kind is helemaal kerngezond dus het hoeft zeker niet dat mocht je zwanger zijn, je kindje er iets aan overhoudt.

Succes verder! Groetjess

Hay meisje!

Ga je nou niet verantwoorden van een o zo heerlijke borrel zeg!! Ik ga ook niet alles opgeven hoor! De eerste keer was ik ook zo maar zwanger dus ja........

In het begin krijgt het niks van jou binnen omdat het nog geen placenta heeft, dat is met 4 weken zo! Dus kan geen enkele kwaad hoor!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Heey....

je hoeft je echt te verantwoorden voor de drank hoor...als je lekker een borreltje wil doen of een avondje doorzakken moet dat kunnen...nu kun je nog he straks 9 maanden niet meer....
En het is niet alsof je dat iedere dag doet toch....

ook al heb je em misschien gemist je hebt wel geklust dus kan nog altijd raak zijn....

liefs...

Terug
Bovenaan