Mijn paardje weg!!!

A

Anoniem

Guest
Gister is mijn pony weg gegaan, na 14 jaar haar te hebben gehad is ze nu dus weg.
Ik ben echt heel verdrietig maar ja het kon niet anders.
Ze is al 35 jaar en ik moest er echt elke dag heen. Dat werdt echt te zwaar voor mij want als mijn man om 6 uur thuis kwam moesten we snel eten en dan kon ik naar haar toe. Meestal was ik dan rond half 9/9 uur thuis. dus dan is de dag voorbij.
Nu is ze naar een zorgboerderij vlakbij volendam. Dat is voor ons niet naast de deur (ruim een uur rijden) dus je gaat er niet zo maar heen.
Ik hoop snel bij haar te gaan kijken want ik voel me best slecht dat ik haar heb weg gedaan. Ik moest dit even bij jullie kwijt.

Liefs Rianne, mama van Thijs

Naar voor je  dat ze weg moest, maar op een zorgboerderij, dat is vast een hele fijne plek voor haar! Wat mooi dat ze met 35 jaar nog zo'n fijn leventje houdt, toch?  Knap dat je die beslissing hebt genomen.

Kan me voorstellen dat je je er vervelend over voelt hoor. Twee jaar geleden heb ik op het punt gestaan  mijn paard  om financiële redenen en vanwege het gebrek aan tijd te verkopen en ik vond het echt verschrikkelijk. Heel veel potentiële kopers die hem kwamen uitproberen. Hij is 2 weken op proef weggeweest en kreupel teruggekomen. Onderweg in de trailer had hij zich ook nog losgerukt, was gevallen en achterstevoren in de trailer aangekomen. Ik heb het geloof ik nog nooit zo moeilijk gehad. Bij mij kwam de oplossing heel toevallig in een jongen die de zorg en de kosten wel met mij wilde delen. Maar als hij er een keer mee stopt heb ik weer  een probleem. Als ik hem ooit echt moet verkopen zou ik ook het liefste willen dat hij ergens komt als knuffelpaard, niet voor de sport (en/of handel).

Sterkte en snel een keertje gaan kijken!! Of je kunt ze vragen of ze wat foto's van haar maken.

groetjes,
Karin

Goh wat sneu voor je zeg, hoop dat ze daar nog een goede oude dag mag hebben!!! Je hecht je zo aan dieren hé en als je ze dan moet wegbrengen voelt dat niet goed ook al zat het eraan te komen!!! Gelukkig kun je je paardje toch wel een keertje bezoeken en als je ziet dat ze het goed heeft dan geeft dat vast rust!!! Heel veel sterkte om dit te verwerken!!!

Liefs Sandy

Jee tje
Ik kan mij voorstellen dat je er verdrietig van bent want wat kun je van een dier houden zeg
Maar gelukkig is hij goed terecht gekomen en ik vind dat je je best voor hem hebt gedaan
hoop dat je snel een keer bij hem kunt gaan kijken

Groetjes Monique

bah, das inderdaad helemaal niet leuk.
ik hoop dat hij op die zorgboerderij nog een fijne oude dag zal hebben? wel ver weg zeg? hadden ze er niet een dichterbij? dan kun je vaker gaan kijken.

groetjes marijke

Terug
Bovenaan