mijn papa

Hee Babies,

Hoera mijn papa heeft zijn motorrijbewijs ( moeilijk woord hoor ) gehaald, nu heb ik dus een motormuis als papa. Hoorde ik hem gisteren zeggen dat hij nu al zijn vrije uurtjes lekker kan gaan rijden.....ja hee en ik dan.     Volgens mama mag ik pas achterop als ik 60 ben, maar ja dan is mijn papa al 101 jaar oud!! hihi

Nog meer motormuis papa's??
Knuffel van Emma

ho ohi

gefelicteerd
met de moterrijbewijs

mijn papa heeft ook zijn moterbewijs maar mijn mama vind het eng als papa soms gaat rijden (papa is dan net weer een puber en rijd een beetje roekeloos)
dus mama vind het niet leuk

maar gelukkig rijd papa nooit de laaste keer was toen me broer nog in mama buik zat vanaf die tijd heeft hij niet meer gereden (zal hij zellf door hebben dar hij eng doen)    

groetjes jayla

Hoi hoi

Mijn papa heeft ook zijn motorrijbewijs en mijn mama was ook bezig om hem te halen.
Ze is even gestopt omdag het zoveel centjes kost.
Nou lekker met je stoere papa scheuren he! doen jullie wel voorzichtig?

Groetjes Thijs en zijn papa en mama.

wat een stoere papa's allemaal zeg, mijn papa is gek op zijn Honda daar wordt mama soms wel een beetje gek van hoor....papa zegt dat als ik groot ben dat ik dan ook mag rijden samen met papa.....stoer he (alleen mama vind dat nog niet zo leuk geloof ik)

hahahaha

gr jadey

Mijn papa heeft ook een motorrijbewijs. Heeft alleen de moter verkocht. Vroeger gingen papa en mama vaak rijden, maar toen was ik er nog niet. Mijn opa's hebben ook dat rijbewijs. Mama werd vroeger met een dikke vette shopper naar school gebracht.

Groetjes Femke

Oh ja,... ik ben dan wel een meisje, maar ik mag straks van mijn papa onder motercross. Deed mijn papa ook. Wie weet ben ik straks wel heel goed.

1 probleem: mijn mama vind het niet zo'n leuk idee.
Hoe praat ik die om?

Groetjes Femke

quote: hummie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('02-08-2007 12:36:28'));

Oh ja,... ik ben dan wel een meisje, maar ik mag straks van mijn papa onder motercross. Deed mijn papa ook. Wie weet ben ik straks wel heel goed.

1 probleem: mijn mama vind het niet zo'n leuk idee.
Hoe praat ik die om?

Groetjes Femke

Hier precies hetzelfde probleem HELP tips????????? gr. Laura

Terug
Bovenaan