Mijn petekindje verbrand in de derde graad!!!

A

Anoniem

Guest
Hey allemaal,

Hier ben ik weer.
Weet niet goed hoe te beginnen,het is hier weer alles tesamen hoor.
Vorige week vrijdag is men petekindje verbrand in de derde graad.
Heeft de friteuse over zich gekregen en ligt nu in coma al een week.
Zal mss maandag er uit gehaald worden,ook zal hij veel operaties moeten ondergaan.
Het is van aan zen hals tot aan zen voetjes,zal proberen de foto erop te zetten als dit mij lukt.
Het is echt zo erg he,je kan er ook bijna niet heen gaan want het moet allemaal zo steriel blijven en ja word ingepakt helemaal,zelfs tot aan je schoenen.
Nu zou ik wel graag een paar dingen doen om geld in te zamelen,het is al niet erg genoeg dat hij zoiets voor heeft en dan mag je niet denken aan al die kosten he.
Hij zal volgende week ook mss al voor de eerste keer geopereerd worden maar zal zeker de laatste operatie niet zijn.
Als je nadenkt hoeveel pijn hij moet geleden hebben,mag er niet aan denken.
Ik ga nu al zeker in de cafe's dat ik ken een spaarpot zetten met steun kelso erop voor mensen dat dan toch een beetje steunen he,alle beetjes zijn welkom.
Het is hier alles tesamen weer he,papa dat kanker heeft,nu dit.
Maar ja we moeten er de moed wat inhouden he.
Ben ook daarstraks een rekening gaan openen bij de bank voor hem,waar mensen dan iets op kunnen storten voor hem,ik ga dit beheren en als er dan rekeningen of zo komen kan een deel mss van dit spaarboekje betaald worden.
Morgen zal ik al een som storten en mijn moeder ook want vandaag ging dit nog niet.
Moest er iemand ideetjes hebben of zo voor mij om dingen te doen om geld in te zamelen,dat is altijd welkom he.
Vriendelijke groetjes orchideke

De foto dat lukt mij dus niet :(
Als iemand weet hoe je dit kan laat me dan iets weten aub.
Of als iemand dit voor mij kan op dit topic zetten of zo dan mail ik hem door,bedankt.
Mvg orchideke

wat vervelend zeg. Sterkte.

laat toch weer zien dat je met kinderen gewoon erg voorzichtig moet zijn en ze gewoon niet in de buurt van dit soort apparaten zouden mogen komen.

Wat een afschuwelijk verhaal! Dat arme hummeltje...
Heel veel sterkte gewenst!

Meid wat vreselijk .... Ik moet er niet aan denken.

Ik wens jullie heel veel sterkte en vooral dat kleine mannetje.

Liefs,

Vanessa

Wat moet dit een nachtmerrie zijn voor jullie. Heel veel sterkte de komende tijd. Het blijft me toch wel verbazen hoe vaak dit eigenlijk gebeurt. Je kan zeker nooit voorzichtig genoeg zijn maar zoiets kan binnen 1 seconde gebeurt zijn.

Ik vind het overigens een goede initiatief van jou om geld in te zamelen voor dat kleine mannetje.

Grt Jacy

Vreselijk!!! Je grootste nachtmerrie!!

Ik wens jullie en die kleine alle sterkte van de wereld.

En laat dit weer een waarschuwing zijn voor iedereen. wees nog voorzichtiger!! Ik vind dat spotje wat je weleens langziet komen op de nlse tv met dat kopje thee ook erg goed!!!
Hard maar wel eerlijk!!

Liefs Noelie

Tjee... terwijl ik dit lees bungelen de tranen mij over de wangen....
Wat kan je zeggen tegen mensen die door zo'n nachtmerrie heen moeten... sterkte lijkt zo ontoereikend.....
Toch wens ik jou, je familie en vooral dat kleine mannetje alle sterkte van de wereld toe!!
Liefs Nika

Terug
Bovenaan