Mijn placenta laat niet los.

<p style="text-align: left;">Goedemiddag,</p><p>Ik ben nu in de 14de week van de zwangerschap van onze derde kindje. Maar cind het zorglijk km over de bevalling te denken en zit te dubben of ik  maar liever een keizersnee wil.</p><p>Met de bevalling van de 1ste dochter kwam de palcenta niet los ze hebben er alles aan gedaan op laatst het eruit getrokken en 1.2 liter bloedverlies gehad.</p><p>Bij de 2de meisje ging het weer niet en weer met van alles geprobeerd na 40 minuten handmatig ondee narcose in OK verwijderd en 2.1 liter bloedverlies.</p><p>Nu weet ik niet wat te doen...</p><p>Iemand met hetzelfde?? Of advies?</p>

Hoihoi, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap dat eerst even :D 
Ik hoop dat verder alles goed gaat met je!
bij deze zou ik zelf met de arts in overleg gaan of verloskundige/gynaecoloog wat nou het beste is of je beter gewoon via de verloskundige de zwangerschap volgt of via de gynaecoloog via het ziekenhuis.
Zeker met de eerste 2 nare ervaringen en enorme bloedverlies zou ik denken dat er nu naar gekeken moet worden wat nou het beste is om te doen. Bij een gynaecoloog kan je dan zelf denk ik het beste terecht. 
Heel veel sterkte en ik hoop dat het dit keer niet weer gebeurd! Hoop op het beste.

Gefeliciteerd met je zwangerschap! 
Hier nu zwanger van nr. 2 en bij de eerste kwam hij ook niet los en is ook op de ok verwijderd en ook meer dan 2 l bloed verloren. 
Of het nu weer gebeurt zullen we over tijdje pas weten en dat is bij jou natuurlijk net zo kan bij de 3e wel gewoon los komen iedere zwangerschap is anders. Althans zo is dat mij gezegd. 
Ik persoonlijk kan me daar nu nog geen zorgen over maken en zou dat als ik jou was ook niet doen. 
Ik zie het maar zo gelukkig moet je in het zkh bevallen en daar hebben ze alles bij de hand. 
Dus geniet gewoon van je zwangerschap en maak jezelf daar niet al te druk om. 

Roselisax,
Bedankt voor je bericht. Heeft dat al met vk besproken en ze zou zorgen voir een afspraak met gyn om te horen wat het beste zou zijn. Zou ook horen wat KZ inhoud.
Gebruiker10126680
Ze zeiden dat het bij iedere zwangerschap zo zou zijn omdat hij nu iedere keer dieper in de baarmoederwand hecht. Dus ja ze vinden het zelf al.
Ik geniet ook zeker van de zwangerschap alleen daar ben ik wel mee bezig.
Was benieuwd of er meerdere met zoiets was.
Veel sterkte toegewenst.
Jullie oom allebei gefeliciteerd he!

Hoi meiden ! 

Ook herkenbaar voor mij , bij mij scheurde ze de placenta kapot waardoor er een rest achterbleef en ik een heftige nabloeding kreeg , ook meer dan 2 L 
rest is operatief verwijderd , maar bleek na 3 weken nog een stuk te zitten toen ik hoge koorts kreeg en hevige buikpijn . , ik ben toen opgenomen week ab infuus en thuis nog een kuur en daarna weer geopereerd . 
Nu 31+4 zwanger van ons 2e kindje , ik moet van de vk in het ziekenhuis bevallen , krijg wel een waakinfuus omdat de kans op de herhaling erg groot is , ivm het onnatuurlijke litteken weefsel wat er zit . Placenta groeit ook weer op dezelfde plek . 
Ik merk dat ik het onbewust wel onprettig vind , en bang ben op herhaling . Ik hoop eigenlijk dat de placenta gewoon in 1x er helemaal intact uitkomt . 

Terug
Bovenaan