mijn raar berichtje van kontneuken

Hahahaha te gek zeg, dit.....!!!!!

Ik ben al een tijdje niet meer op dit forum geweest, aangezien er echt vreemde dingen staan hier af en toe, maar dit vind ik echt super!!!!!!

En angelique, ik begrijp dat je graag zwanger wilt worden. Ik hoop van harte dat het lukt en dat je een prachtig en gezonde baby mag krijgen. Ben zelf 27 weken zwanger en kan niet wachten tot mijn ukkie er is. Heel veel suc6.

Liefs, frederique.
 
Frederique, ik ben blij dat iemand er om kan lachen, maar deze actie zegt meer over "angelique" dan over dit forum. Maar dat is mijn bescheiden mening. Dit soort reacties krijg je van dagenlang lastiggevallen worden, niet omdat het een vervelend forum zou zijn. Grow up.

Grtz Muty

 
Nou, ik vind het ook wel een goeie hoor Angelique! Zo zie je maar als je hier echt een onnozele vraag stelt krijg je meteen heel veel reacties en dan ook op zo'n kinderachtige toon. Het gaat er op dit forum heel kattig aan toe.
Ik wens je veel succes met zwanger worden en als het dan zover is neem dan een kijkje op het forum van de maand waarin jij bent uitgerekend. Is vaak veel gezelliger en je kan je ei kwijt bij meiden die even ver zijn als jij.

Groetjes Nicole.


 
Zeg Angelique,
vond je deze reacties echt beter dan op je eigen vragen? Het zijn allemaal kutantwoorden en wat een niveau zeg, hoe oud ben je eigenlijk, als je je puberteit al voorbij bent is dit echt beneden elke peil.
Domme vragen domme antwoorden. Je taalgebruik lijkt verdacht veel op dat van een ander wraakzuchtig typje... maar dat weet jij alleen..
 
dus kan niemand hier aardig doen?
ik vind het wel een stunt, want ze heeft wel gelijk stel hier een vraag over buikpijn of andere dingen niemand weet een zinnig antwood te geven.
ik heb meerdere keren gevraagd of het normaal is dat je zomaar niet meer misselijk kan zijn en ook of het normaal is dat je borsten niet meer pijn doen maar een antwoord.....ver te zoeken..
maar via een ander forum weet ik het nu wel.
babybrabbel is veel gezelliger en beter!
 
Angelique, je moet niet iedereen over 1 kam scheren. Ik kijk ook op het forum zwanger worden zodat ik een normaal antwoord kan geven, dus wat jij doet slaat werkelijk nergens op. Volgens mij ben je om de een of andere reden super gefrustreerd. Een wraakactie, wat een puber ben jij. Er zijn genoeg vrouwen die normale antwoorden geven, jij raakt kennelijk gefrustreerd van het kleine percentage die dat niet doen.Dus deze hele wraakactie zegt alleen iets over jou!!!
 
Terug
Bovenaan